ebrahim
از چی بگم ؟ شاید اس اس دوس داری قصه ی همون استقلال سه تایی اگه قصه تلخه گناه واقعیت داستان اس اس و گل های باخت دیشب که نشستن تو آزادی با افسوس کاشکی یه دنیزلی جای یه مظلومی مغرور داشتیم مهدی موقعیت ساخت و زائد گل گرفت اتشی که کل ورزشگاه رو مثله گرگ گرفت یه استقلالی با داد و فریاد گفت زود حمله کنید و گل بزنید ولی وقتم کم بود چشمام خشک شد یکم بهم اشک بده ایزد این استقلالی ها چطور واسه پرسپولیس برنام
مدیر سایت
(مدير ارشد)
با سلام به همه كاربران عزیز لطفا با نام کاربری و رمز عبور قدیمی خود وارد شوید
امید
بی دلیل نیست که روی حرفمان نمی مانیم؛ما روی زمینی زندگی می کنیم که هر روز خودش را دور می زند! - salam Be Hamegi
oona fazeshoon kholo chele
1390/11/17 - 00:54onaye ke radio gosh midan
1390/11/17 - 15:46oona dige az kholo chelam onvar taran
hatman bayad beran chek beshan 
1390/11/17 - 19:35