÷س خابگاه ندیدی..
hala masalan khabgahe khodetoon chejooriie?
اونو که میدونم
kheli bahal bod
وای چقدر خندیدم
روناک الان که دارم میبینم ..یگم حق داری صد رحمت به سوسک
jedi
پــَـ نــــــه پــَـ شوخی :دی
baba bikhiyal ba ma ham are
باشه.. راستس مینا جون این مدل مد مو واسه خیلی وقت ÷یشه عکست رو عوض کن عزیزم
sahar chera p.kh ro javab nemidi? rast mige mina joon manam bahash movafegham
من همه رو می تونم تحمل کنم
hazeram sosko tahamol knam ama gashte ershad jelom sabz nashe
اوه اوه یعنی تا این حد!!!
nemidoni cheghad bade
dar javabe mohammad gozine ye 12
salam sahar jan khosh umadi
farnaz ina ro mishnasi
فامیلیشون
gad kotahe vorodie 87 ba marzie chadorieand
mina jon khoshhal shodam gfelan babay
بای
shab khosh azizam
شب بخیر..
شب خوبی داشته باشی عزیزم