یافتن پست: #ha

امیرحسین
امیرحسین
به نظر شما راننده خانم بوده ؟؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/8 - 15:30
+1
Farshad Ry
Farshad Ry
سلام. من Farshad Ry هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1390/10/8 - 11:10
amirmahan
amirmahan
سلام. من amirmahan هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1390/10/8 - 11:05
+1
mina
mina
@mohammad-ebadi دوس داری بنزین بزنی با کارت کی ؟ شنیدم بنزین شده 700 به تازگی ! بنزینتو تقسیم نکنی با یکی ! میگی که رو کارت بنزینت حساسی ! روش داری عقاید خیلی شیک و وسواسی ! اونقده اونو میخوای که اگه لیتری 100 بنزین بدن بهت منو نشناسی.. محمد جان اینو خودم برات گفتم{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/7 - 01:05
+2
alireza
alireza
mamnun mohammad jan kheily doooset daram yedoone bashi{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/2 - 21:23
alireza
alireza
salam ostad manam az bachehaeye daneshgah hastam ama ba shoma kelas nadashtam ama be har hal bezarid manam vorodetuno tabrik begam
دیدگاه  •   •   •  1390/10/2 - 21:07
+1
امیرحسین
امیرحسین
میشه یکی این کلیدو برام برداره..!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/2 - 20:57
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ