maryam
به سلامتی عاشقی که ضربه خورد ولی ضربه نزد... به سلامتی دلی که شکست اما نشکوند... به سلامتی پسری که دید عشقش با کس دیگست فقط ایستاد و در عین خشم گریست... به سلامتی شماره هایی که میدونیم خاموشنُ هی میگیریم... به سلامتی خدا که هر وقت تنها میشیم و میریم سمتش با آغوش باز قبولمون میکنه...











ایول
1390/12/28 - 14:57