یافتن پست: عشق

maryam
maryam
به سلامتی عاشقی که ضربه خورد ولی ضربه نزد... به سلامتی دلی که شکست اما نشکوند... به سلامتی پسری که دید عشقش با کس دیگست فقط ایستاد و در عین خشم گریست... به سلامتی شماره هایی که میدونیم خاموشنُ هی میگیریم... به سلامتی خدا که هر وقت تنها میشیم و میریم سمتش با آغوش باز قبولمون میکنه...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:58
+3
ronak
ronak
وقتی بیایی،
هرگز رهایت نمی کنم.
وقتی بیایی،
آنقدر گریه می کنم،
تا سیل اشکم، راه رفتنت را ببندد.
وقتی بیایی،
دیگر نمی گذارم، از پیشم بروی.
وقتی بیایی،
می دانم، که پیشم می مانی.
و تو می آیی،
حتماً می آیی.
و من از زلال محبتت،
خواهم نوشید،
و در سایه سار عشق تو،
به آرامش خواهم رسید......
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:46
+2
مهسا
مهسا
@sin_sin خورشید را باور دارم
حتی اگر نتابد
به عشق ایمان دارم
حتی اگر آن را حس نکنم
به خدا ایمان دارم
حتی اگر سکوت کرده باشد...
{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:44
+4
ronak
ronak
چند تار موي سياه را
از ميان موهاي سپيدم, مي كندم !
پاي اين عشق , جواني ام...
فداي يك تار موي سياهت شد !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:43
+2
mah3a
mah3a
زندگى
جيره ى مختصرى ست!
مثل يك فنجان چاى،
و كنارش عشق است،
مثل يك حبه ى قند...

سهراب سپهرى
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:38
+6
ronak
ronak
دلم براي جنگ هاي لوله خودكاري ، دلم برای شیطنتهای کودکی و ایستادنهای مکرر پشت در دفتر دلم برای معلمهایی که عاشقانه آزردنم وعشقهایی که بی بهانه آزردمشان و از همه بيشتر دلم براي خدا تنگ شده...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:21
+7
sasan pool
sasan pool
چرا انقدر نگاهت بی قراره/چرا این خونه آرامش نداره
بگو کی زندگیتو تلخ کرده/چرا دستای تو انقدر سرده
کدوم بی رحمی رویاتو سوزونده/گه از لبخند تو چیزی نمونده
نمیزارم که چشمات خیس باشه/دارم میرم تا حالت رو به راه شه
میون این همه نا مهربونی/دارم میرم که تو عاشق بمونی
شکست این دل غمگین و تنگم/دارم میرم با یک دنیا بجنگم
جدایی از تو سخته اما میرم/میرم تا خنده هاتو پس بگیرم
حالا که بغضمون طاقت نداره/چه خوب میشه اگه بارون بباره
حلالم کن اگه که گریه کردم/دعا کن کم نیارم بر نگردم
از امشب با خیالت همنشینم/دعا کن خوابتو هر شب ببینم
نمی دونی که قبل از رفتن من/چه مردایی رفتن برنگشتن
چشای خیلی ها از عشق تر شد/دلاشون به خدا نزدیک تر شد
من هم باید برم طاقت ندارم/دیگه خواب خوش و راحت ندارم
تو هم هرشب بشین ماه و نگاه کن/برای حال و روز من دعا کن
توی لشگر که لبریز از غروره/با مردی که نگاهش مثل نوره
کنار من توی دنیای دیگه/یک روز دنیا به ما تبریک میگه
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:05
+2
sasan pool
sasan pool
وقتی که دستاتو میگیرم تو دستام/وقتی که میدونی عاشق تو هستم
وقتی که با چشمات دل و میلرزونی/من دیونه ات میشم به همین آسونی
دستاتو میگیرم تو پر از احساسی/من دوست دارم تو من و میشانسی
وقتی که می خندی باسه توئ میمیرم/پیش من میمونی با تو جون میگیرم
من عاشقت شدم/می خوام بهت بگم
تو دنیای منی/تو ایی عشق خودم
دوست دارم تو رو دنیا تو دستمه/میدونی جای تو گوشه قلبمه
توی چشمای تو عشق من و میبینم /پای من میمونی من به پات میشینم
من دارم هر لحظه به تو دل میبازم/بهترین روز ها رو من برات میسازم
این یک حس خوبه اینکه با هم هستیم/دستو توی دستم ما به هم دل بستیم
من با تو فهمیدم زندگی شیرینه/تو تموم حرفات به دلم میشینه
{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 12:44
+5
sasan pool
sasan pool
چشاتو وا کن و /زل بزن بهم
واسه دیدن تو اینجا آمدم
آمدم بگم هنوز عاشقم/زیر حرف های قدیمم نزدم
وقت رفتن به تو گفتم عشقم/من یک روز دوباره بر می گردم
تو روز های دوری و تنهایی/روز و شب فقط به تو فکر کردم
چقدر خوبه که دستامو /تو دستای تو میزارم
چه دنیایی تو چشمات /چقدر دنیا مو دوست دارم
با نگاه مهربونت امشب/به قشنگی شب مهتاب
خنده های تو پر از احساس/بعضی وقت ها اخمت هم جذابه
نمی دونم تو کی بودی اما/من دیونه رو مجنون کردی
دلمو تو عشق تو گم کردم/وقتی موهاتو پریشون کردی
{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 12:19
+5
ronak
ronak
بیا با من مدارا کن که من مجنونم و مستم

اگر از عاشقی پرسی بدان دلتنگ آن هستم

بیا با من مدارا کن که دل غمگین و جان خستم

اگر از درد من پرسی بدان لب را فرو بستم

بیا از غم شکایت کن که من همدرد تو هستم

بیا شکوه از دل کن که من نازک دلی خستم

جدایی را حکایت کن که من زخمی آن هستم

اگر از زخم دل پرسی برایش مرحمی بستم

مجنونم و مستم به پای تو نشستم

آخر ز بدیهات بیچاره شکستم

برو راه وفا آموز که من بار سفر بستم

دگر اینجا نمی مانم رهایی از وفا جستم

برو عشق از خدا آموز که من دل را بر او بستم

نمی خواهم تو را دیگر بدان از دام رستم

مجنونم و مستم به پای تو نشستم

آخر ز بدیهات بیچاره شکستم

مجنون و دل را به چشمان تو بستم

هشیار شدم آخر از دام تو جستم

مجنونم و مستم ....

عاشقم و خستم....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 12:18
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ