یافتن پست: عشق

ali rad
ali rad
دعای باران چرا؟ دعای عشق بخوان !



این روزها دل ها تشنه ترند تا زمین ها،



خدایا كمی عشق ببار .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:13
+3
sasan pool
sasan pool
گفتمش: زیباترین لبخند چیست؟

گفت: لبخندی که عشق سربلند

وقت مردن بر لب مردان نشاند . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 17:43
+2
aB'Bas S
aB'Bas S
چه بسيار دلهايی که می پرستند و نيکی می ورزند .

و پرستش و تقوی و نيکی نيز در آنها زشت و آلوده و پليد است .

و چه دلها که عشق می ورزند و گناه می کنند .

و خطا و هوس و گناه نيز در آنها زيبا و پاک و زلال است . (کوير)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 17:20
+4
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
به سه چیز تکیه نکن

غرور، دروغ و عشق

آدم با غرور می تازد

با دروغ می بازد

و با عشق می میرد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 17:17
+2
سحر
سحر
+++ : داری چیکار میکنی پسر ؟
پسر بچه 5 ساله : دارم واسه دوست دخترم نامه مینویسم
+++ : ولی تو که هنوز خوندن و نوشتن بلد نیستی
پسر بچه 5 ساله : اونم بلد نیست بخونه ، اصن تو چه میفهمی عشق یعنی چی ؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 16:55
+7
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
خدايا به کسانی که دوست ميداری بياموز

که عشق از زندگی برتر است


و به آنان که دوست تر ميداری بياموز

که دوست داشتن از عشق برتر است
شريعتي
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 14:36
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
"ضد حال يعنى اينكه دانشجو باشی، عشق داريوش هم باشى، موهات و ريشت رو مثل داريوش بذارى بعد هركى تو دانشگاه ميبينتت بگه وااااى چقدر شبيه شهرام شبپره شدى."
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 14:28
+6
ronak
ronak
عشق من , نگو...
نگو از اشکهایت نگو از چشمان بارانی ات....
نیامده ام که تو را بارانی ببینم
ای کاش چشمانت را بارانی نمی دیدم
من عاشق چشمانت هستم
پـس ای بــــــــــــــــــــــــ اران
نبار....
نبار تا چشمانی را ببینم که دوستش دارم
چشمانم از باران پر شده
ای کاش این باران نمی بارید
ای کاش....
ای کاش می دانستی که عاشق چشمانت هستم
ای کاش صدای گریه هایم را می شنیدی
ای کاش می دانستی گریه هایم از دیدن اشکهای توست
ای بــــــــــــــــــــــــ اران,
ای باران اولین باریست که دوست دارم نباری
لعنت به تو....
نفرین به تو ای باران
نبار....نبار....
نبار و حسرت دیدن بر چشمانم مگذار.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 11:35
+2
ronak
ronak
عشق تــــــــــو
شوخی زیبایی بود که خداوند با قلب من کرد !
زیبا بـــــود ...امّا...شوخی بــــود !
... حالا . . .
تو بی تقصیری ! خدای تو هم بی تقصیر است !
من تاوان اشتباه خود را پس میدهم . . . !
تمام این تنهایی..............تاوان « جدّی گرفتن آن شوخی » است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 11:31
+2
sasan pool
sasan pool
آری تو راست می گویی آسمان مال من است

پنجره ، فکر ، هوا ، عشق ، زمین ، مال من است

اما سهراب تو قضاوت کن

بر دل سنگ زمین جای من است؟!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 11:17
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ