ممنون عزیزم
ایشالاه همیشه باشی تا خوبی نمیره
عزیزمی
خوبیات انقدری زیاد هست که واسه همه عمرم محتاج هیچ کادویی نباشم.......... چقدر خوبه بین اینهمه بی کسی تو تنها کسی که به یادمی
انقدر خوبی که نمیشه یادت نبود
واسه همه دردام مرحمی.......ممنون واسه بودنت رفیق
سالروزه زمینی شدنتون مبارک
دادا محمد مهدی ممنونم ازت ایشالاه عروسیت ......زنده باشی دادا مریم خانوم ازشما هم تشکر میکنم ایشالاه همیشه تو زندگیتون موفق باشید












1393/03/13 - 14:55



1393/03/13 - 14:56