یافتن پست: oo

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 21:56
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 21:43
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/30 - 21:41
+2
maryam
maryam




اینکه در آغوش توست

زمانی آرزویم بود

عزیزم بود

ولی حالا...

حرفی نیست...

فقط هوایش را داشته باش!

او همه زندگی من است...






دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:50
+3
maryam
maryam




اولین بار نیست که گریه میکنم!!



امــــــــــــــا اولـــــــین بار اسـت



که گــــــــــــــــریه آرامم نمیکند!






دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:40
+4
maryam
maryam




ﮐﺎﺵ ﺍﻻﻥ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﺩ ﻭ
بم ﻣﯿﮕﻔﺖ :
...
.

.
.
.
..

ﺩﻟﻢ خیلی ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ





{-31-}

7 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:33
+3
maryam
maryam
{-31-}




میدانم روزی تو مرا در آغوش خواهی گرفت . . .
پشیمان و با چشمانی پر از اشک ، خودم را که نه ! عکسم را !
عکسی که در زیر آن نوشته شده ” چهل روز گذشت








3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 23:26
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 10:18
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 10:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/29 - 10:06
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ