واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای......همممممممممممممممممممممش
مریم دلت پره ها! ناراحت نباش
خیلی.........................
کی مریمو ناراحت کرده،بگو بدیم آویزونش کنن
هیچی هم نمیکی که! مریم!!!
(" title="(" />
فک نکنم اون روزم ناراحت شه....
زیادبچسبه ته میگیره هاا
باشه سر آشپز
اغوش ندیده
اوهوم