شب جفتیتون بخیر........هردوتون خوب بخوابین
اما لیاقت میخواد تا کاش!
رضاااااااااااا
نه بابا این ادااطفارا چی ان!
are.
من آجیمو از نزدیک دیدم.تو 1 دانشگاه درس میخونیم.
دیگه اذیتش نکن خب؟؟
باشه حالا
مرسی بهارم
شب جفتیتون بخیر........هردوتون خوب بخوابین

1393/02/21 - 22:35 ( لايک توسط 1 کاربر )

1393/02/22 - 16:32 ( لايک توسط 1 کاربر )