1
امروز هوا خیلی گرم بود منم تازه از سر کار اومدم......این معجونی که شما زحمتشو کشیدی واقعا به جا بود ممنون دوست خوبم مثه همیشه طعمو مزش عالیه..........
khahesh mikonam...ghabele shomaro nadasht.. azizami
1
1393/02/21 - 13:28
1393/02/21 - 16:051
1393/02/21 - 23:00 ( لايک توسط 1 کاربر )
1393/02/22 - 16:12