کی گفته دوسش ندارم........ خیلیم خوشم اومد فک کنم خودتم درس کردی که انقد خوشمزه شده ......
واقعیتش یه مشکلی پیش اومده بود زیاد نمیتونم بیام سایت البته به خیر گذشته....
{دوستایه واقعیی من کسایین که در نبود منم به یادم هستن کسایی که تمام قواعد دنیایه مجازی رو میبرن زیر سوال ..شاید دنیاشون مجازی باشه ولی دوست داشتنشون عجیب واقعییه............}
جوووووووووووووووووووووووونم
1393/02/17 - 20:42
1393/02/17 - 20:43