like.......
من نه عموشم نه میتونم خالش باشم................ ولی............ قربونش بره داییش ..........سلام به رویه ماهت
فدایی داری دایی گلش
سلام داىىىىىىى جووون!

1393/02/13 - 16:15
1393/02/13 - 19:31