اینا برا منه؟؟؟
اوهوم
فدات شم
میدونی دوستایه خوب مثه چی میمونن........؟ مثه گلبرگایه همین گل.... قشنگ...... لطیف............ ارامش بخش........ دوستی که بتونه با یه گل ارومت کنه یعنی تو خوشبختی........... ممنون واسه بودنت رفیق خوبم
فدای تو...
سلام خوش آمدین...
سلامتی همه باباهااااااااااااااااااااااااا...