خانومی؟ چرا اینارو ب من نشون میدی آخه ؟! الهی من فدایه تک تکشون بشم
عزیزمی.من خودم دارم مانیتور رو لیس میزنم
من زیره صورتم ی سطل گذاشتم تا آب دهنم .....
من ک عاشقشم
وااااااااااااااااااااااااااای خدا اینا خیلی خوشملن...میخاااااااااااااااااااااااااااام...
می خرم برات تو جون بخواه