CARLO
دسته:فاقد دسته بندی
72 کاربر

3661 پست

       
آخه نیاز به توضیح نداره....مشخصه چیه
پاتوق همه بچه های پاتوقه

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

CARLO

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 72 کاربر · 3661 پست
roya
roya
در CARLO
تاحالا دقت کردین بعضیا وقتی میخوان یه حرف خنده دار بزنن

قبلش اعلام میکنن :آقا یچی میگم بخند

لامصبا آدم رو تو رودروایسی میزارن که بخندی
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 10:11
+3
roya
roya
در CARLO
من غلطای املایی مو اینجوری تشخیص میدم

که انگار این کلمه که نوشتم قیافش جدیده قبلنا یه جور دیگه بود
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 10:08
+5
roya
roya
در CARLO
مامان بزرگم گفت به منم اینترنت یاد بده

ببینم چیه که تورو از کارو زندگی انداخته

هیچی دیگه ازساعت ۶:۳۰ شروع کردیم،

هنوز نتونستم بهش بگم موس چیه !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 10:01
+5
ramin
ramin
در CARLO
آقا یکی بیاد این فامیل ما رو توجیه کنه ، هنوز دارن میان عید دیدنی ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 22:50
+7
ramin
ramin
در CARLO
باید برای ادما مثل بالش باشی

سرد باشی دوستت دارن

ولی اگر گرم باشی میگیرن می پیچو[!]
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 22:45
+8
ramin
ramin
در CARLO
تو این زمونه دو نفر همیشه تنهان :

دختری که آرایش بلد نیست و پسری که دروغ گفتن بلد نیست !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 22:42
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
ترکم کردی...

تنهایی سخت بود...

همدمی انتخاب کردم -> (سیگار)

با همدمم همجا رفتم...

دیگر کسی مرا حساب نمیکند...

داشتن یار تقاص دارد؟

مگر توام یار نداری؟

چرا مرا بدبخت خطاب میکنند...!!؟؟

تو را خوشبخت...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
ادعـــــای بے تـَـفــاوتـــے سخــت است...
آن هــم..
نسبــت به کســے کــه..
زیبــــاتـــریــن حـــس دنیــــــــا را..
با او تجـــربـــه کــردے ...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:36
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
یه ماشین لباسشویى داشتیم انقد تکون میخورد که،
بدبخت همزمان هم لباس میشست هم تو خونه قدم میزد !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
من بچه بودم آرزو داشتم مادر بزرگم بزاره
دستگیره چرخ خیاطیش رو یه دور بچرخونم !
یه همچین آدمی قانعی بودم من !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:29
+4