کاربران
کاربران
پست ها
گروه ها
پروژه
CARLO
دسته:فاقد دسته بندی
72 کاربر
3661 پست
کاربران
تایید
آخه نیاز به توضیح نداره....مشخصه چیه
پاتوق همه بچه های پاتوقه
امتیاز به گروه
[بروز رساني]
شما یک بار امتیاز دادید ... مجاز نیستید
امتاز دهید
آخرين امتاز دهنده:
کاربران گروه
نمایش همه
مدیران گروه
برچسبهای کاربری
#
عشق
#
تو
#
من
#
گریه
#
سیگار
#
اشک
#
دلتنگی
#
خدا
#
سکوت
#
خدایا
CARLO
گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 72 کاربر · 3661 پست
ارسال ها
کاربران
ارسالهای CARLO
همهی پستها
همهی پستها
لینکها
تصویرها
ویدئو ها
فایلها
نمایش:
roya
در
CARLO
تاحالا دقت کردین بعضیا وقتی میخوان یه حرف خنده دار بزنن
قبلش اعلام میکنن :آقا یچی میگم بخند
لامصبا آدم رو تو رودروایسی میزارن که بخندی
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/03/4 - 10:11
+3
roya
در
CARLO
من غلطای املایی مو اینجوری تشخیص میدم
که انگار این کلمه که نوشتم قیافش جدیده قبلنا یه جور دیگه بود
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/03/4 - 10:08
+5
roya
در
CARLO
مامان بزرگم گفت به منم اینترنت یاد بده
ببینم چیه که تورو از کارو زندگی انداخته
هیچی دیگه ازساعت ۶:۳۰ شروع کردیم،
هنوز نتونستم بهش بگم موس چیه !
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/03/4 - 10:01
+5
ramin
در
CARLO
آقا یکی بیاد این فامیل ما رو توجیه کنه ، هنوز دارن میان عید دیدنی ...!!!
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/03/3 - 22:50
+7
ramin
در
CARLO
باید برای ادما مثل بالش باشی
سرد باشی دوستت دارن
ولی اگر گرم باشی میگیرن می پیچو[!]
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/03/3 - 22:45
+8
ramin
در
CARLO
تو این زمونه دو نفر همیشه تنهان :
دختری که آرایش بلد نیست و پسری که دروغ گفتن بلد نیست !
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/03/3 - 22:42
+8
♥ نگار ♥
در
CARLO
ترکم کردی...
تنهایی سخت بود...
همدمی انتخاب کردم -> (سیگار)
با همدمم همجا رفتم...
دیگر کسی مرا حساب نمیکند...
داشتن یار تقاص دارد؟
مگر توام یار نداری؟
چرا مرا بدبخت خطاب میکنند...!!؟؟
تو را خوشبخت...
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/03/3 - 18:46
+4
♥ نگار ♥
در
CARLO
ادعـــــای بے تـَـفــاوتـــے سخــت است...
آن هــم..
نسبــت به کســے کــه..
زیبــــاتـــریــن حـــس دنیــــــــا را..
با او تجـــربـــه کــردے ...
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/03/3 - 18:36
+5
♥ نگار ♥
در
CARLO
یه ماشین لباسشویى داشتیم انقد تکون میخورد که،
بدبخت همزمان هم لباس میشست هم تو خونه قدم میزد !
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/03/3 - 18:32
+5
♥ نگار ♥
در
CARLO
من بچه بودم آرزو داشتم مادر بزرگم بزاره
دستگیره چرخ خیاطیش رو یه دور بچرخونم !
یه همچین آدمی قانعی بودم من !
دیدگاه
0 جدید
•
•
•
1392/03/3 - 18:29
+4
صفحات:
337
338
339
340
341
پست بیشتر
لطفا صبر کنید . . .