CARLO
دسته:فاقد دسته بندی
72 کاربر

3661 پست

       
آخه نیاز به توضیح نداره....مشخصه چیه
پاتوق همه بچه های پاتوقه

امتیاز به گروه

[بروز رساني]

آخرين امتاز دهنده:


کاربران گروه

نمایش همه

مدیران گروه

برچسب‌های کاربری

CARLO

گروه عمومی · فاقد دسته بندی· 72 کاربر · 3661 پست
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دخـتــَر که باشی


میدونی اَوّلـیـن عِشق زنـدگیـتــ پــِدرتـه !


دختــَر که بـآشی


میدونی مُحکـَم تـَریـن پَنـآهگاه دنیــآ آغــوش گــَرم پـــِدرتـه !


دخـتــَر کـه بـآشی


میـدونـی مــَردانه تـَریـن دستی که مـیتونی تو دستـِـت بگیـری


و دیگـه اَز هیچی نَتــَرسی، دسـتای گَرم وَ مِهــرَبون پـــِدرتـه !


هَر کجای دنیـا هم بــاشی، چه بـاشه چـه نباشه ؛


قَویتریـن فِرشتــه ی نِگهبـان پـــِدرته ...


به سلامتی همشون ....


برا شادی روح باباهایی که دیگه نیستن هم یه صلــوات ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
من بچه بودم آرزو داشتم مادر بزرگم بزاره
دستگیره چرخ خیاطیش رو یه دور بچرخونم !
یه همچین آدمی قانعی بودم من !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
این تروریستا که بمب می ذارن و بعد مسئولیتش رو می پذیرن

خیلی آدمای مسئولیت پذیرین !

به نظرم دخترا باید یه همچین آدمایی رو واسه زندگیشون انتخاب کنن!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
به سلامتی مورچه که هر کوفتی پیدا میکنه ،رفیقاشم خبر میکنه :
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دست همیشه برای زدن نیست

کار دست همیشه مشت شدن نیست

دست که فقط برای این کار ها نیست

گاهی دست میبخشد

نوازش میکند ..... احساس را منتقل میکند

گاهی چشمها به سوی دست توست

دستت را دست کم نگیر
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
یـه روز یـه تـُـرکـه و یــه لره و یــه رشته
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بـاعـث افـتـخـار یـه مــلـت شـدند ! ! !

زنده بـاد ایــران
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 17:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
۩♣═¤۩❤۩♣═¤۩❤۩♣═¤۩❤۩♣═¤۩❤۩♣═¤۩❤۩♣═¤۩❤۩♣═¤۩❤۩♣═¤۩
▓▓▓◄یادت هست

▓▓▓◄روزی

▓▓▓◄رو به روی هم

▓▓▓◄سر میزی دو نفره

▓▓▓◄غذای دلخواهت

▓▓▓◄همراه موسیقی لایت

▓▓▓◄قاه قاه خنده هایت

▓▓▓◄جناغ می شکستیم و می گفتیم :

▓▓▓◄"یادم تو را فراموش"

▓▓▓◄این هم یادت باشد

▓▓▓◄امروز که تمام استخوانهایم شکسته است

▓▓▓◄هنوز فراموشت نکرده ام...
۩♣═¤۩❤۩♣═¤۩❤۩♣═¤۩❤۩♣═¤۩❤۩♣═¤۩❤۩♣═¤۩❤۩♣═¤۩❤۩♣═¤۩
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
ای کاش
کور مادر زاد بودم!!!
آنگاه نه در عطش
رنگ لبانت میسوختم !
نه در آبی
بی کران چشمانت غرق میشدم!
ای کاش....
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
این روزها
با زندگی رفاقت میکنم
آسان نیست
ولی یک رنگ است
سیاه سیاه
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
می خواهی بازی کنی
بسم ا..
حرفی نیست.
تو
همان سربازی هستی
که در صفحه
شطرنج زندگی
با دست خود وزیرت ساختم
گویا یادت نیست

آزاد
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:34
+4