تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 104821
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حکیمی ﺭﺍ ﭘﺮﺳــﯿﺪﻧﺪ: ﭼﻪ موقع ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻣﻨﺎﺳﺐ تر ﺍﺳﺖ؟
حکیم ﮔﻔﺖ: ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺷﺨﺺ ﺗﻮﺍﻧﺎ ﺷﻮﺩ!!
ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ: ﺗﻮﺍﻧﺎ ﺍﺯ نظر ثروت؟
ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ: ﻧﻪ !
ﮔﻔﺘﻨﺪ: ﺗﻮﺍﻧﺎ ﺍﺯ نظر جنسی؟
ﮔﻔﺖ : ﻧﻪ !
ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ: ﺗﻮﺍﻧﺎ ﺍﺯ نظر عقلی؟
ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ: نه!
ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ: ﺍُســکــولــمون ﮐﺮﺩﯼ؟
ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ: ﺁﺭﯼ
2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 13:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم دختره رفته امتحان رانندگی بده افسر پرسیده آینه کجاست ؟
دختره گفته تو کیفمه ... بدمش ؟

واسه اینه که رضا صادقی میگه
وایسا دنیا ......
من میخوام پیاده شم
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 13:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کتلت چیست؟ ﻧﻮﻋﻲ ﻛﺒﺎﺏ ﻛﻮﺑﻴﺪﺳﺖ ﻓﻘﻂ ﺧﺴﺘﺲ….ﺧﺴﺘﻪ ! ﻣﻴﻔﻬﻤﻲ ؟ ﺩﺍغونه …
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 13:44
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم
دختره میخواسته مگس روووو صفحه ی مانیتورشووو
با موس بندازه تو سطل آشغاله کامپیوتر
.
.
.
.
.
میگن کامپیوتر سوخته از خنده...
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 13:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 13:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 13:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 13:35
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺧﺘﺮﻙ ﮐﺒﺮﯾﺖ ﻓﺮﻭﺵ ﺭﻭ ﮐﻪ ﯾﺎﺩﺗﻮﻧﻪ؟
،
،
،
،
،
،
ﺑﺎ ﭘﺴﺮ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻓﺮﻭﺵ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﺮﺩ
"
ﺍﻻﻧﻢ ﺑﭽﺸﻮﻥ ﺳﺎﻗﯽ ﻣﻮﺍﺩ ﺷﺪﻩ !
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 13:33
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کیف پول رفیقم و زدن….میگه عیب نداره من گذشتم

الهی خرج ایدز و اورژانس و تصادفش بشه

به نظرم باید درباره ى مفهوم گذشت بیشتر باهاش صحبت کنم
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 13:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خداوقتی منو آفــــــــرید...
.
.
.
.
شیطون گفت اگه اینو از اول نشون میدادی
سجده میکردم بس که جــــــــــــیگره...!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 13:24
+3