تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 104823
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 18:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جواب نامردی رو باید با نامردی داد...!
وقتی دوستـم پــارتــی میگــیره و منو دعوت نمی کنه
..

.
..
.
.
.
.
.

منم خوب کاری می کنم زنگ میزنم به پلیس:دی
1 دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 18:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از بس بچه ها پست خیانت و بی وفایی میزارن که من هی فکر میکنم لگد عشقی خوردم!
همش آهنگ غمگین گوش میکنم و یه نفر(که اصلا وجود خارجی نداره)نفرین میکنم و هی به خودم میگم آخه چرا منو گذاشتی رفتی؟
تو که هنوز با منم آشتا نشده بودی 0_0
نکن برادر من
نکن خواهرم
یهو دیدی فردا خود کشی کردمااااااااااااا! نگین نگفتی <img src=(" title=":((" />(((
1 دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 18:35
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 18:32
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورا والیبال رو بردیم
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 18:28
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 18:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 18:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 18:22
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اول خط سوار تاکسی شدم 1نفر مونده بود تاکسی پر شه بعد نیم ساعت یه دختره اومد راننده به شوخی گفت: خانوم ما 1ساعته منتظر شماییم..
دختره هول شد گفت: ببخشید خواب موندم..
.
.
.
.
.
.
.
ینی ما 4نفر که ترکیدیم. خود تاکسیه از شدت خنده استارت نمیخورده
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 18:18
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺁﻗﺎ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﭼﯿﮑﺎﺭﻩ ﻫﺴﺘﻦ ؟
.

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.

. ﻧﺎﻇﺮ ﭘُﺴﺖ ﻫﺴﺘﻦ !!
ﺧﻮﺏ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﮐﺪﻭﻡ ﻣﻨﻄﻘﻪ ؟
ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺧﺎﺻﯽ ﻧﺪﺍﺭﻥ،
تو کلوب ﭘﺴﺖ ﻫﺎ ﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﻧﻦ ،
شکلک میذارن :|
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 14:32
+5