♥ نگار ♥
منم میتونستم بچه مایه دار باشمو مازراتی و خونه دوبلکس برج کارخونه .... داشته باشم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فقط بابام خسته بود ........
میفهمی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خسسسسته..........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فقط بابام خسته بود ........
میفهمی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خسسسسته..........













