تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 104865
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﺎ ﺑﺎﺑﺎﺑﺰﺭﮔﻢ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﭘﺎﯼ ﻣﺎﻫﻮﺍﺭﻩ
ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﺑﺎﺑﺎﺟﻮﻥ ﺑﺰﻥ ﺷﺒﮑﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ
ﺯﻥ ﻟﺨﺘﺎﺭﻭ ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯿﺪﻩ ﯾﮑﻢ ﻧﻔﺮﯾﻨﺸﻮﻥ ﮐﻨﻢ ﺛﻮﺍﺏ ﺩﺍﺭﻩ !!!!.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺟﺪ ﺩﺭ ﺟﺪﻣﻮﻥ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺁﺩﻣﺎﯼ ﺛﻮﺍﺏ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﻮﺩﻥ اصن .. :|
دیدگاه  •   •   •  1393/06/6 - 15:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه معلم داشتیم بهش گفتیم رونالدینیو
به این سمت کلاس نگاه می کرد به اون طرفیا منفی می داد!
خیلی تکنیکی بود!!!!!!!!:)):))
1 دیدگاه  •   •   •  1393/06/6 - 15:33
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/6 - 15:31
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هیچ کس منو به عنوان دوست دختر قبول نداره :| :(
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همه منو واسه ازدواج میخوان .. :))
بعله همچین زن زندگی ایى هستم من .. ^_^
4 دیدگاه  •   •   •  1393/06/6 - 15:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو جاده شمال داشتم میرفتم یه دفعه یه گاو پرید وسط جاده
زدم رو ترمز دست گذاشتم رو بووووووووق دیدم

همینجور وایستاده منو نگاه میکنه
اومدم پیاده شم دیدم یه نگاه ب من کرد
یه نگاه به تابلو محل عبور حیوانت کرد
بعد یه سری تکون داد رفت .. :|
دیدگاه  •   •   •  1393/06/6 - 15:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر ﺑﺎﺱ
ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺧﻢ ﻣﯿﮑﻨﻪ
خانومش ﺑﮕﻪ : ﻏﻠﻂ ﮐﺮﺩﻡ ﻋﺰﯾﺰﻡ !!!
ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ ﻭ ﺭﻓﺕ !
ﺑﺎ ﻣﻨﻢ ﺑﺤﺚ ﻧﮑﻨﯿﺪ ...
دخترﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺧﻢ ﻣﯿﮑﻨﻪ
آقاش ﺑﺎﺱ ﺑﮕﻪ : ﺧﻮﺏ ﮐﻪ ﭼﯽ ؟!
ﻓﺪﺍﯼ ﺳﺮﻡ !!!
ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ ﻭ ﺭﻓﺖ . . !

ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺤﺚ ﻧﮑﻨﯿﺪ !
3 دیدگاه  •   •   •  1393/06/6 - 15:22
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تبلیغ آبمیوه سان استار در واقعیت
دینگ دینگ
-ببین کیه؟
-خانم دو تا لیوان اضافه کن عمو اینا اومدن
دینگ دینگ
-ببین کیه؟
-خانم به بدبخت شدیم. 3 تا لیوان اضافه کن دایی اینا هم اومدن
دینگ دینگ
-ای تف تو این زندگی.
خانم دهنمون سرویسه. خاله اینا اومدن. الان 4 تا شربت دیگه از کجا بیاریم؟
دینگ دینگ یا پیغمبر.
خانم اون شیشه شربتو بده بندازم دور که من باشم دیگه هوس سان استار نکنم
2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/6 - 15:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
موزکیلویی 4000 تــومـان .. !!!!

فقط به میمـون حسـودیمون نشده بود که بحمد الله اینم میسر شد ..! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/06/6 - 15:20
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره استاتوس گذاشته درد زایمان خیلى زیاده پسره کامنت گذاشته درکت میکنم,پیشرفت قابل توجهی داشتن پسرا دیگه کار از زیر ابرو برداشتن گذشته
دیدگاه  •   •   •  1393/06/6 - 15:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ای کاش تو لیست مخاطبا یه اسم باشه که وقتی دلت میگیره اس بدی بگی حالم گرفته اونم نپرسه چته؟چرا؟چی شده؟
فقط بگه دلت غلط کرده وقتی منو داره بگیره....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ما ک بخیل نیستیم ولی هرکی داره ایشالا موقع اس دادن شارژش تموم شه !
دیدگاه  •   •   •  1393/06/6 - 15:16
+2