تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 104905
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
☜☜ یکـــــــــیو هـــم نــــداریـــم بــهمـــون
بگــــه: چشـــات اذیتــــت نمـــیکنــِــه ♡☜☜
منــــم بگـــــــم :نــــــَــــه ⇦♡
برگـــــرده بـــگــه: ولــــی پــــدر منــــو درآورده :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 20:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یارو سنگین ترین پیکش پیک نوروزی بوده که اونم با کمک فک و فامیل حلش کرده

بعد هی زرت و زورت پست میزاره اینو میزنم به سلامتی این ، به سلامتی اون :||:

خخخخخخخخخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 19:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
☜☜ یکـــــــــیو هـــم نــــداریـــم بــهمـــون
بگــــه: چشـــات اذیتــــت نمـــیکنــِــه ♡☜☜
منــــم بگـــــــم :نــــــَــــه ⇦♡
برگـــــرده بـــگــه: ولــــی پــــدر منــــو درآورده :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 19:35
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادش بخیرچقد اسکل بودم!
نیم ساعت دست به سینه مینشستم تا مبصر اسمم روجزءخوبها بنویسه!
بعدم معلم میومدبدون توجه به اسم ها تخته روپاک میکرد!
وچقداسکل تر بودم که زنگ بعدی هم دست به سینه مینشستم !
∞..∞..∞.∞..∞..∞..∞..∞..∞..∞..∞..∞
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 19:32
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر وقت یه وسیلتون خراب شد و دیدید نمیتونید درستش کنید!!
همون لحظه یه سیگار روشن کنید بذارید دم دهنتون
ودر همون حالت که دارید سیگارو دود میکنید به دقت به وسیله خراب نگاه کنید!!
شاید درست نشه ولی لامصب خیلی کلاس داره!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 19:31
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه دکتر نشدم به خاطر اینه که از ارتفاع میترسم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
درسته ربطی نداره ولی فعلا این تنها دلیلمه ... :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 19:30
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نیمه ی گمشده ی من! یعنی خاااااااااک تو سرت :|
تابستونم داره تموم میشه خبر مرگت پیدا نشدی تو
من که میدونم کی میای
وسط امتحانای ترم...
زنده نیای ایشالاااااااااا حلواتو بخورم ..............
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 19:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مردی تخم عقابی پیدا کرد و آن را در لانه مرغ هایش گذاشت
عقاب که بزرگ تر شد
.
.
جوجه مرغ ها رو خورد و کمی بعد خود مرغ ها رو هم خورد
سپس پر کشید و به آسمان رفت
هم به ریش پیرمرد خندید و هم داستان آموزنده ی ما رو به گند کشید.. :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 19:26
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی بود یکی نبود
غیر از خدا هیچ کس نبود(دقت کنید،هیچ کس نبود)
در آبادی کوچکی مردمی زندگی می کردند…
حالا می فهم،
ما با قصه خواب نمی رفتیم.
همون اول هنگ می کردیم .. :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 19:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه بوی کبابی میاد . . . ! ! !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ن همون بالا بود اینجا نمیاد
دیدگاه  •   •   •  1393/05/30 - 19:20
+2