تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105003
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چت می کردم:)) یارو پیام داد چطوری جیگر؟!(-__-) گفتم:خوبم سیرابی تو چطوری؟(^__^) دیگه جواب نداد:/ عایا تبعیض بین اندامهای بدن کار خوبیست؟!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 19:10
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 19:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ای کسایی که پستای منو کپی می کنید

.

.

.

.

.

.

.

.

بسیار کار خوبی میکنید

ارث بابام که نیست منم از یکی دیگه دزدیدم

راحت باش

حتی این پست رو هم دزدیدم ^__^
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 18:55
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مرد باید...
وقتی مخاطبش عصبانیه , ناراحته , میخواد داد بزنه
وایسه روبروش بگه :
تو چشام نیگا کن , بهت میگم تو چشام نیگا کن!!
حا%D
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 18:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دﺧﺘﺮ ﺧﺎﻟﻢ و ﭘﺴﺮ ﺩﺍﯾﯿﻢ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺧﺎﻟﻪ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ.

ﯾﻪ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﺁﻭﺭﺩﻥ ﭘﯿشمﻭ ﮔﻔﺘﻦ ﺍﻣﻀﺎ ﮐﻦ. ﮔﻔﺘﻢ :

ﺍﯾﻦ ﭼﯿﻪ؟ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﺎﻟﻢ ﮔﻔﺖ :ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺍﺯ ﻫﻢ ﻃﻼﻕ ﻣﯿﮕﯿﺮﯾﻢ

ﺍﯾﻦ ﺑﺮﮔﻪﯼ ﻃﻼﻗﻤﻮﻧﻪ. ﺗﻮ ﻫﻢ ﺷﺎﻫﺪﻣﻮﻧﯽ. ﺑﻌﺪ ﭘﺴﺮ ﺩﺍﯾﯿﻢ ﻣﯿﮕﻪ

:ﻧﻪ ﻧﻪ ﺻﺐ ﮐﻦ، ﻫﻨﻮﺯ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﮑﺮﺩﯾﻢ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ پیش ﮐﯽ ﺑﺎﺷﻦ!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 18:52
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وﺻﯿﺖ ﯾﻪ ﭘﺴﺮ
ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺧﺪﺍ
ﻭﻗﺘﯽ ﺍﯾﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﯿﺪ ﻣﻦ ﺩﯾﮕﺮ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﻧﯿﺴﺘﻢ،
ﺑﻠﻜﻪ ﺩﺭ ﺍﻭﻥ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﺴﺘﻢ!
ﻣﺎﺩﺭ ﺟﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﯽ ﻛﻨﻢ ﺭﻭﺯ ﺧﺎﻛﺴﭙﺎﺭﯾﻢ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺧﺮﻣﺎﻫﺎ ﻛﻪ
ﮔﺮﺩﻭ ﺩﺍﺭﻩ ﺗﻮﺵ ﻧﺪﻩ، ﭼﻮﻥ ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﻣﻦ ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﻧﺪﯾﺪ ﺑﺪﯾﺪ
ﻫﺴﺘﻦ ﻛﻪ ﻣﯿﺮﯾﺰﻥ ﺭﻭ ﺧﺮﻣﺎﻫﺎ ﺩﺧﻠﺸﻮﻧﻮ ﻣﯿﺎﺭﻥ !
ﺩﺭ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻓﺮﺻﺖ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻓﻮﺗﻢ ﻛﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﻡ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﺗﺶ ﺳﻮﺯﺍﻧﺪﻩ ،
ﻭ ﺧﺎﻛﺴﺘﺮﺵ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺍﺳﯿﺪ ﺑﺸﻮﯾﯿﺪ ﻛﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﻤﺎﻧﺪ،
ﭼﻨﺘﺎ ﺳﯽ ﺩﯼ ﺯﯾﺮﻩ ﺗﺨﺘﻤﻪ ﻛﻪ ﺭﻭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺁﻫﻨﮕﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯ، ﻭﻟﯽ
ﮔﻮﻝ ﻧﺨﻮﺭﯾﺪ ﻭ ﺧﻮﺍﻫﺸﻦ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺸﻜﻮﻧﯿﺪﺷﻮﻥ !!
ﯾﻪ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺪﺭﻡ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻛﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ : ﺍﯾﺸﺎﻟﻠﻪ ﺑﻤﯿﺮﯼ
ﻛﻪ ﯾﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺸﻪ ﺍﻭﻥ ﺯﻧﮓ ﺯﺩ ﺑﻬﺶ ﻧﮕﯿﺪ ﻣﻦ مردم!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 18:50
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 18:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 18:47
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره هنوز سنش 2رقمی نشده تو گوشاش النگو انداخته به لباش انگشتر

به نافشم گوشواره ..... :)))))))))

اونوقت من دفعه اولی که سوراخ نافمو دیدم دو روز گریه کردم،

فکر می کردم سوراخ شدم کم کم بادم خالی می شه میمیرم :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 18:46
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می دونین چی آدمو خعلی می سوزونه ؟
.
.
.
.
.
هر چی که خیلی داغ باشه

کاری ندارین

من برم به اکتشافات دیگم برسم

شما رو هم در جریان می ذارم :دی
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 18:44
+4