تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 104921
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 13:13
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 13:10
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 13:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی پیام داد:

"ببخشین" شما با چی میاین نت؟

lمنم گفتم...

من نذر دارم با پای پیاده میام:|:D

(یه همچین آدم معتقدیم من!!)

کصافط بلاکم کردد:))

میگفتم با تاپ و شلوارک میام خوب بود ایا؟؟:))=))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 13:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ساعت 01:00 شب وسط کلی لوس بازی های عاشقونه
هزار مدل قربون صدقه های از ته دل یه sms بهش بدی با این مضمون
" aziizam asheghetam "
یک دقیقه بعد. ..
دو دقیقه بعد....
سه دقیقه ....
دقیقه ها پشت هم می گذره و هنو منتظری
بهت بگه" man bishtar "
اخه قبل این که شبا باهاش حرف نزنی خوابت نمیبره
نگران میشی...
بهش زنگ میزنی...
داغون میشی ...
خورد میشی ...
پیرمیشی ...
قلبت به درد میاد ...
دستات به لرزه میوفته....
بغض راه نفستو میگیره ...
اشک توو چشات حلقه میزنه..
فقط با شنیدن این صدا :

" مشترک مورد نظر در حال مکالمه است"!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 13:01
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دینگ دینگ...
گوشیو بر داشتم ببینم کی smsداده
new masseg from firoozeh!!!
خدایا فیروزه نداشتیم تو مخاطبین...
فورا بازش کردم...نوشته بود...
سلام ..من ایرانسلم...خخخخخ...انقد واس من شاخ شدی که پیامامو نخونده پاک میکنی...کور خوندی...خب حالا بگو بینم تو مسابقه شرکت میکنی یا نه!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 13:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شبا که ما میخوابیم…!

.

.

.

البته ما که نمیخوابیم…

اددلیستمم که با شناختی که ازشون دارم نمیخوابن…

و پا به پایه اینترنت هستن…

پس به نظرم وقتشه که دیگه پلیسا شبا بخوابن،

ما بیداریم، همه چی امن و امانه
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 12:58
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی دوس دارم وقتی عصبانی میشم
.
.
.
.
.

.
مثل تو فیلما بزنم آینه رو بشکونم
ولی نمیشه
مامانم جـــــــــــــــِـــــرَم میده میفهمی؟!
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 12:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروز رفتم آزمایش بدم
پولش شده سیصدو بیست هزار تومن
بابام گفته فقط اگه تو چیزیت نباشه من میدونمو تو...

صبح تا حالا دارم دعا میکنم سرطان داشته باشم.:|
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 12:46
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه قانون هست که میگه :

.
.
.
.
.
.
.
.
وقتی مجردی همه متاهل اند و خوشحال
.
.
.
.
اما وقتی متاهل میشی همه مجردن و خوشحال
خاک برسرت نیوتن! چه غلطی می کردی پس؟!!چه قانونای مهمی رو ول کرده رفته چه چرت وپرتایی رو کشف کرده؛خداییش!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/29 - 12:44
+4