♥ نگار ♥
ساعت 01:00 شب وسط کلی لوس بازی های عاشقونه
هزار مدل قربون صدقه های از ته دل یه sms بهش بدی با این مضمون
" aziizam asheghetam "
یک دقیقه بعد. ..
دو دقیقه بعد....
سه دقیقه ....
دقیقه ها پشت هم می گذره و هنو منتظری
بهت بگه" man bishtar "
اخه قبل این که شبا باهاش حرف نزنی خوابت نمیبره
نگران میشی...
بهش زنگ میزنی...
داغون میشی ...
خورد میشی ...
پیرمیشی ...
قلبت به درد میاد ...
دستات به لرزه میوفته....
بغض راه نفستو میگیره ...
اشک توو چشات حلقه میزنه..
فقط با شنیدن این صدا :
" مشترک مورد نظر در حال مکالمه است"!!!!!!!!
♥ نگار ♥
دینگ دینگ...
گوشیو بر داشتم ببینم کی smsداده
new masseg from firoozeh!!!
خدایا فیروزه نداشتیم تو مخاطبین...
فورا بازش کردم...نوشته بود...
سلام ..من ایرانسلم...خخخخخ...انقد واس من شاخ شدی که پیامامو نخونده پاک میکنی...کور خوندی...خب حالا بگو بینم تو مسابقه شرکت میکنی یا نه!!!!
♥ نگار ♥
شبا که ما میخوابیم…!
.
.
.
البته ما که نمیخوابیم…
اددلیستمم که با شناختی که ازشون دارم نمیخوابن…
و پا به پایه اینترنت هستن…
پس به نظرم وقتشه که دیگه پلیسا شبا بخوابن،
ما بیداریم، همه چی امن و امانه
♥ نگار ♥
خیلی دوس دارم وقتی عصبانی میشم
.
.
.
.
.
.
مثل تو فیلما بزنم آینه رو بشکونم
ولی نمیشه
مامانم جـــــــــــــــِـــــرَم میده میفهمی؟!
♥ نگار ♥
یه قانون هست که میگه :
.
.
.
.
.
.
.
.
وقتی مجردی همه متاهل اند و خوشحال
.
.
.
.
اما وقتی متاهل میشی همه مجردن و خوشحال
خاک برسرت نیوتن! چه غلطی می کردی پس؟!!چه قانونای مهمی رو ول کرده رفته چه چرت وپرتایی رو کشف کرده؛خداییش!