تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 104934
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یک محقق ایرانی ثابت کرد که کلید ماشین برای خانمها فقط برای باز و بسته کردن در خودرو استفاده شده اما برای اقایون مصارف زیر را دارا میباشد.

1. خلال دندان
2. گوش پاک کن
3.وسیله در زدن
4.وسیله خاروندن سر - گردن و ... و تمام نقاط بدن
5. وسیله دفاعی
6.برای جدا کردن آدامس از ته کفش
7. برای بیرون آوردن سنگ ریزه و یا پیچ از تایر خودرو
8.جدا کردن سنگ از رو نون سنگک
9 .قاچ کردن و پوست کندن انواع میوه
10. نوشتن انواع یادگاری
11.جابه جا کردن زغال قلیون
و . . .
در روزهای آینده ادامه تحقیقات فاش خواهد شد.
بس که چِرکَن -206-
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 16:49
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به یه پسر گفتم اصل بده جواب داد :
نیما 28 تهران
یکی از خونه هامون نیاوران
یکی دیگش تو ارم
در حال خریدن یکی دیگه هم هستیم البته در سعادت آباد
ماشین خودم سانتافه
ماشین بابام x6
ماشین مامانم bmv
تک فرزندم
بابامم کارخونه داره و شما؟
.
.
.
.
.
.
.
.
گفتم :به نام خدا همسرت :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 16:37
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﺩﺭ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺍﯼ ﻧﺰﺩﯾﮏ ...
.
.
.
.
.
.
.
.ﻣﺸﺘﺮﮎ ﮔﺮﺍﻣﯽ ...
ﺩﻭﺳﺖ دختر ﺷﻤﺎ ﮐﻪ ﺍﻻﻥ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺷﺐ ﺑﺨﯿﺮ ﮔﻔﺖ ﻭ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻈﯽ
ﮐﺮﺩ،ﺩﺍﺭﺩ ﺑﺎ ﯾﮏ پسر ﺑﺎ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﯼ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻝ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﺑﺎﺯﯼ
ﻣﯿﮑﻨﺪ .ﺑﯿﺎ ﺑﺒﯿﻦ ﭼﻪ ﺩﻟﻮ ﻗﻠﻮﻩ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﻥ ﺭﺩ ﻭ ﺑﺪﻝ ﻣﯿﮑﻨﻦ !! ﺷﻤﺎ
ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﻣﺘﻦ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﻫﺎﺷﻮﻥ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ . ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺮ
ﭘﯿﺎﻣﮏ 1000 ﺭﯾﺎﻝ
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 16:35
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اونجا که میگه : پنجره ها رو وا کن عشقو بیار به خونه
نشون از یه رابطه پنهونی میده !! .
.
وگرنه چرا پنجره ..؟؟؟خب مثه آدم از در بیاد تو...!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 16:33
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 16:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﻟﻢ ﯾﮑﯽ ﻭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺩ ﺳﺮﻣﻮ ﺑﺰﺍﺭﻡ ﺭﻭ شونش ﺍﺯ ﺩﻧﻴﺎ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﮐﻨﻢ! <img src=(" title=":((" />(((

ﻓﻘﻂ ﭼﺎﺭﺷﻮﻧﻪ باشه... ^____^
ﻗدش١٩٠ به بالا
چشماشم مشكى باشه ^_____^
ﺗﺮﺟﻴﺤﺎ پیراهن یقه دیپلمات تنش باشه :))
ﻟپﺸﻢ ﭼﺎﻝ ﺑﯿﻔﺘﻪ ....
ﺗﻪ ﺭﯾﺶ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﻤﻪ...
اودکلنش هم تلخ باشه

دیگه همینا دیگه
فکر ﮐﻨﻢ ﺑﺘﻮﻧﻢ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻢ
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 16:27
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو ثانیه های آخر موزیک، قبل از این که بره اهنگ بعد

خودم میزنم آهنگ بعدی

تا بفهمه رئیس کیه !

بـــــعــــــــــــــــــ ــــله یه همچین آدمی هستم من !
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 16:26
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پدر به دختر: پاشو یه لیوان اب بیار برا بابا
دختر به پدر: ول کن بابا دارم تلویزیون میبینم حال ندارم
دختر کوچیکتر به بابا: بابا ولش کن این خیلی بی ادبه پاشو برو خودت بخور یه لیوانم واسه من بیار
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 16:25
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 16:22
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1393/05/27 - 16:14]
دیدگاه  •   •   •  1393/05/27 - 16:12
+1