تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 104962
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو تاکسی بودیم یه نفر مونده بود تا پر بشه
بعداز نیم ساعت یه دختره اومد
راننده به شوخی گفت خانم کجایی یه ساعته منظره شماییم
یدفه دختره هل شد گفت ببخشید خواب موندم
ما چارتا که ترکیدیم پاشیدیم به سقف تاکسی
خوده تاکسی هم از خنده روشن نمیشد
والاااااااااااا
دیدگاه  •   •   •  1393/05/22 - 18:16
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/22 - 18:13
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خانمها این مطلب واقعا کپی و لایک داره:
??آهای شما آقایونی که از پارک دوبل خانوما ایراد میگیرین ...  

هر وقت تونستین فرق بین قرمز و جیگری و آلبالویی و سرخ و سرخابی و صورتی پررنگ رو از هم تشخیص بدین اونوقت حرف بزنین!!

هر وقت تونستی با مانتو و دامن و جوراب شلواری بری توالت كه بفهمی كدوم رو بالا بكشی، كدوم رو پایین ، بیا ایراد بگیر...

هر وقت تونستی با کفش پاشنه 14 سانتی ساعت ها راه بری، تازه در مواقع لازم باهاشون بدویی، یا برقصی، اونوقت بگو خانوما راننده های خوبی نیستن! 

هر وقت تونستی هم زمان هم لباس بپوشی هم آرایش کنی هم بچه ها رو آماده کنی، هم گاز و برق و یخچالو چک کنی، بعد تازه به غر غرای بقیه هم گوش بدی، بیا حرف از استعداد خانوما بزن...??


بگم؟؟ نه جان ِ من، بازم بگم؟؟
ینی هنوز از رو نرفتیـــــــــن؟؟؟؟
بیا برو هر وقت تونستی هم زمان تلوزیون ببینی ، هم غذا رو بهم بزنی ، هم با تلفن حرف بزنی ، هم جواب بچه رو بدی، از خانوما بد بگو...!!??

 خانوما همه با هم دست جیغ?? سوتــــــــــــــــــــــــــــ...?? هورااااااااا
دیدگاه  •   •   •  1393/05/22 - 18:11
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم دختره رفته پمپ بنزین یارو بهش گفته آزاد یا دولتی؟؟

پسره گفته پیام نور...

دونفر سکته کردن یک نفر غش کرده...:))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/22 - 18:07
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/22 - 17:38
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست دخترم زنگ زده میگه...واتس آپ چیه؟؟؟
میگم برو تو بازار داره....بگیر نصب کن...
.
.
.

ده دقیقه بعد زنگ زده...میگه؛
الو...من نزدیک مجتمع یاقوتم... از کدوم مغار بگیرم؟؟؟
من:|
بازار:l
سیستم عامل اندروید:|
سهراب برادر قایقت جا داره منم ببری؟؟
دیدگاه  •   •   •  1393/05/22 - 17:06
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/22 - 16:58
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/22 - 16:54
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم...

دختره ساعت 9شب از خونه داشته میرفته بیرون...!!!!!؟؟؟
باباش بش میگه: کجا این وقت شب ؟؟؟!؟
دختره در جواب میگه: دارم میرم با رفیقام یه دوری بزنم اخر شب میام شمام انقده به من گیر ندید مگه من پسرم....
دیدگاه  •   •   •  1393/05/22 - 16:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از این به بعد خواستی از خیابون رد بشی :

اول سمت چپ

بعد سمت راست

بعد آسمون :| شاید یه هواپیما بخواد رد بشه
دیدگاه  •   •   •  1393/05/22 - 16:46
+4