♥ نگار ♥
استادم گفت: چرا تو ارزشیابی اساتید بهم 12 دادی؟!
برگشتم گفتم: من به شما 12 ندادم شما خودت 12 گرفتی
هااااااااای دلم خنک شد ..
برگشتم گفتم: من به شما 12 ندادم شما خودت 12 گرفتی
هااااااااای دلم خنک شد ..













