تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 104997
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 15:01
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایی که همه چیزو رو دسکتاپ شون سیو می‌کنن



همونایی هستن که از راه می‌رسن شلوارشونو پرت می‌کنن گوشه‌ی اتاق !
دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 14:55
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میگم خر هم زیاد شده هاااا

تو خیابون یکی از دوستامو دیدم ، داد زدم : خـــــر

همونجا یه 8-7 نفری برگشتن......!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 14:52
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ای کسی که پای کامپیوترت نسشتی و فکر میکنی که خیلی زرنگی...
اما جمله ای که خوندی کلمه‌ی نشستی‌اش غلط بود...
ههههههه
دیدی رزنگ نبودی؟
ای بابا باز هم که اشتباه خوندی کلمه ی بالا زرنگه نه رزنگ...
ای دل غافل...فارسی بلد نستی بخونی؟!
آخه نخبه، کلمه‌ی بالا نیستیه نه نستی...
مجید جان دلنبدم، فارسی بلد نیستی...چرا می‌خونی؟!!
اه اه اه... بابا اون کلمه‌ی بالا دلبندمه نه دلنبدم...
تو دبیرستان فارسی رو چند می‌شدی؟!
بابا کلمه بالا فارسیش غلطه...
چیه؟!...رفتی ببینی غلطه یا نه؟!!
بگذریم...بدون تست هوش هم معلومه اوضات چقدر داغونه

دیدگاه  •   •   •  1393/05/20 - 14:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شب بخیر دوست جونیا
دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 22:01
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دو گروه دختر هستن که کشتن اینا، نه تنها مستحبه!
بلکه واجبه شرعیه!
1. دارو فروشای تو داروخونه که حس میکنن دکترن!
2. بلیط فروشای آژانسای هواپیمایی که حس میکنن خلبانن! :))))))والاااا
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 21:52
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
5 دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 21:43
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 20:40
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست ﺩﺧﺘﺮ ﺣﺴﻨﯽ ﺑﻬﺶ ﻣﯿﮕﻪ ﺣﺴﻨﯽ ﻣﯿﺎﯼ ﺑﺮﯾﻢ ﺣﻤﻮﻡ؟؟
ﺣﺴﻨﯽ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﻭﻭﻭﻭﻭﻑ ﺑﺪﻭ ﺑﺮﯾﻢ..
ﭼﯿﻪ؟ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﺑﮕﻪ ﻧﻪ ﻧﻤﯿﺎﻡ ﻧﻪ ﻧﻤﯿﺎﻡ؟
ﻧﺨﯿﺮ ﺍﻭﻥ ﻣﻮﻗﻊ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩ , ﺍﻻﻥ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻩ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻧﻤﯿﺪﻩ :))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 20:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/19 - 20:37
+6