تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105023
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 20:16
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 20:07
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 20:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 19:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستایه گلم حلالم کنید...
ﻋﺎﺷﻖ ﻫﻤﺘﻮﻧﻢ! .
ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ ﺍﺯﭼﻰ ﺑﮕﻢ ﻭ ﺍﺯﮐﺠﺎﺷﺮﻭﻉ ﮐﻨﻢ ﺍﻣﺮﻭﺯﺗﻤﺎﻡ ﺍﻣﻴﺪﻡ
ﻧﺎﺍﻣﻴﺪﺷﺪ ... .
ﺍﻣﺮﻭﺯﺑﻌﺪﺍﺯ 1 ﻣﺎﻩ ﺟﻮﺍﺏ ﺁﺯﻣﺎﻳﺸﻤﻮ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺧﻮﺩﻡ ﺷﮏ
ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ
ﺍﻣﺎ ﺩﮐﺘﺮ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰﻭ ﻭﺍﺿﺢ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﺍﻯ ﮐﺎﺵ
ﻧﻤﻴﮕﻔﺖ !! .
ﻟﺤﻈﺎﺕ ﺳﺨﺘﻰ ﺭﻭﺳﭙﺮﻯ ﻣﻴﮑﻨﻢ . .
ﻫﻴﭽﮑﺲ ﺍﺯﺁﺯﻣﺎﻳﺶ ﺩﺍﺩﻧﻢ ﺧﺒﺮﻧﺪﺍﺷﺖ .. .
ﻧﻤﻴﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺗﺎﻗﺒﻞ ﺍﺯﺍﻳﻨﮑﻪ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺷﻢ ﭼﻴﺰﻯ ﺑﮕﻢ ... .
ﺍﻻﻧﻢ ﺑﻴﺸﺘﺮﺍﺯﺍﻳﻦ ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻢ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻢ
ﻓﻘﻂ ﭼﻴﺰﺍﻳﻰ ﮐﻪ ﺩﮐﺘﺮ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ ﻭﻣﻴﻨﻮﻳﺴﻢ : ﺩﺭﺑﺪﻧﻪ ﺗﻮ ﻳﻪ
ﻧﻮﻉ ﮐﺮﻡ ﻭﺟﻮﺩﺩﺍﺭﻩ
ﮐﻪ ﺑﻌﻀﻰ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﻴﮑﻨﻪ ﺑﻪ ﺭﻳﺨﺘﻦ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺎﺗﻮ
ﺳﺮﮐﺎﺭ ﻣﻴﺬﺍﺭﻱ ﻫﻴﭻ ﺟﻮﺭﻡ ﺍﯾﻦ ﮐﺮﻣﺎ ﻧﺎﺑﻮﺩﻧﻤﻴﺸه!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 19:56
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 19:54
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺭﻓﺘﻢ ﺭﺍﯾﺘﻞ ﺑﮕﯿﺮﻡ
ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﺍﻧﮕﯿﺰﻩ ﺍﺕ ﺍﺯ ﺧﺮﯾﺪ ﺭﺍﯾﺘﻞ ﭼﯿﻪ؟
ﮔﻔﺘﻢ: ﺍﻧﮕﯿﺰﻩ ﺍﯼ ﻧﺪﺍﺭﻡ. ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺗﻠﻔﻨﯽ
ﺩﺍﺭﻡ .
ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﺧﻮﺏ ﻣﯿﺘﻮﻧﺴﺘﯽ ﯾﻪ ﺳﯿﻢ ﮐﺎﺭﺕ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ
ﺩﯾﮕﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ .
ﮔﻔﺘﻢ: ﺍﮔﻪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﻫﻢ ﺧﻄﻢ ﺭﻭ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻢ ﺑﺎﺯﻡ
ﺷﻤﺎﺭﻣﻮ ﺩﺍﺭﻩ .
ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﻣﮕﻪ ﮐﯿﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﺗﻠﻔﻨﯽ؟
ﮔﻔﺘﻢ: ﺧﻮﺩ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ
ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﭼﻄﻮﺭ؟؟؟؟
ﮔﻔﺘﻢ: ﺍﮔﻪ ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ﻫﺮ ﮐﺪﻭﻡ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺎ 3 ﺑﺎﺭ ﺑﻬﺖ
ﭘﯿﺎﻡ ﺑﺪﻥ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ !!!!
8282
135
Mizban
Mosabeghe
0901
*Irancell*
Vitrin
Football
Jazireh
Hooshmand
WoOoOoW
GPRS
+988083
Mizbane sms
*7#
Irancell
84885
Shahgoosh
Takhfif
Pishvaz
MOSABEGHE
ﺑﻬﻢ ﺣﻖ ﺩﺍﺩﻥ ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﺣﺮﻓﯽ ﯾﻪ ﺳﯿﻢ ﮐﺎﺭﺕ
ﺑﻬﻢ ﺩﺍﺩﻥ ﻭ ﺍﺯﻡ ﺗﺸﮑﺮ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﺎﺑﺖ ﺣﺴﻦ
ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﻢ .
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 19:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو خیابون میخواستم رفیقمو صدا کنم :
داد زدم : اسکوووووول
6،7 نفر برگشتن :|
این آمار واسه کشورمون فاجعس :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 19:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که پشت به دوربین رو به صندلی نشسته باشم
چشمام بسه
بد یکی بیاد اسلحه رو بزاره رو سرم
منم بگم: بلاخره اومدی! خیلی وخته که منتظرتم
بد اون بگه: اماده ای
منم بگه زودتر تمومش کن
بد یه تیر تو مغزم خالی کنه
روانیم خودتی …:))))))))))))))))))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 19:45
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه جورى می گن چرا سرحال نیستى
انگار تا دیروز تو صبح بخیر ایران،
جلو وایمیستادم نرمش مى کردم :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/16 - 19:42
+4