♥ نگار ♥
ﯾﺎﺭﻭ ﺗﻮ ﻣﯿﺪﻭﻥ ﺗﺠﺮﯾﺶ ﺑﻪ ﺗﺎﻛﺴﯽ ﻣﯿﮕﻪ :
ﺩﺭﺑﺴﺖ ٢ ﻗﺪﻡ ﭘﺎﯾﯿﻨﺘﺮ ...
ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﻛﺠﺎ ﻣﯿﺮﯼ؟
ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻪ : ﺗﻮﭘﺨﻮﻧﻪ !
ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ :
ﺣﺎﻻ ﻛﺮﺍﻳﻪ ﻣﺎ ﺑﻪ ﺩﺭﻙ ﻭﻟﻰ ﺍﯾﻨﻄﻮﺭﯼ ﻗﺪﻡ ﺑﺮﻧﺪﺍر جر میخوری !!.
♥ نگار ♥
آخه چرا همیشه میگن به قول معروف؟!!
.
.
چرا نمیگن به قول غفور یا به قول موسوی؟
اصن بگن به قول میرزاجانپور؟!!
♥ نگار ♥
میگن یه دختره رفته تو پیج داعش کامنت گذاشته
.
.
.
.
.
.
. این ملدوم بی جناه گناه دالن...نجنیدشون...به ایلان ما کالی نداجته باجین...خووووووب...آفلین پسلای خوجل مجول
.
.
.
.
. گفته میشه ابوبکر بغدادی رییس گروه داعش پس از خواندن این کامنت 27ضربه چاقو به خود زده است