♥ نگار ♥
سوار تاكسی بودم.به مقصد كه رسیدم گفتم: آقا ممنون. من كنار اون وانت پیاده میشم. یهو وانتی حركت كرد.
راننده خیلی جدی گفت: برم دنبالش؟
راننده خیلی جدی گفت: برم دنبالش؟
















1393/05/15 - 22:35
1393/05/15 - 22:36