تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105062
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 13:28
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ًیارو میره تماشای رقص باله،
میگیره میخوابه
ازش میـپرسن:
چطوربود؟
میگه:
خیلی انسان بودن
دیدن من خوابم
همش رو نوك پا راه میرفتن
دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 13:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اولین و آخرین باری که کادو گرفتم ، ولنتاین پارسال بود
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اونم دوستم میخواست بره دسشویی کادوشو داد دست من خیس نشه !
دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 13:22
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمیدونم چرا وقتی نماز میخونم تصویر عمم میاد جلوی چشمم ...!!!!
انگار خدا داره غیر مستقیم میگه این نماز به درد عمت میخوره ...!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 13:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو یخچال ما تنها ظرفی كه صادقه ظرف پنیره...

والا...
در قابلمه رو بر میداریم توش خیاره
ظرف حلوا شكری رو باز میكنیم توش پیاز داغه
شیشه مربا رو باز میكنیم توش رب گوجس
بطری نوشابه رو باز میكنی توش عرق نعناس
بد زمونه ای شده به خدا
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 13:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به اﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺑﮕﻮ
.
.
.
.
.
.
.
.
“ﺑﺮﻭ ﺗﻮ اﺗﺎﻕ”
ﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺣﺮﻓﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ
دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 13:08
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من یه سوالی ذهنمو درگیر کرده با این مضمون که :
.
.
.
.
.
.
با گوشی سامسونگ هم میشه جلو آینه عکس گرفت ؟

یا فقط باید آیفون باشه ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 13:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به بعضیام باید گفت تویه جوجه بودی که تو دستای من مرغ شدی
پیش من دون خوردی حالا واسه یکی دیگه تخم میذاری؟؟!!
ولی خب خیالی نی…..
چون طولی نمیکشه که بوی کباب شدنت به مشامم میرسه!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 13:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز دوباره عاشق شدم
تکیه دادم به شانه های مردانه ات
موهایم را نوازش می کردی...
مرا که می شناسی
رویا زیاد می بافم
راستـــــی
دلم برای عطر تنت تنگ شده بود
پیراهنت را جا گذاشتی
برای بردن آن هم نمی آیی؟
دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 13:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 12:51
+3