تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105055
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 21:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 21:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 21:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 21:07
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
6 دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 21:01
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 15:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
- یه گدایی ام هست تو ستارخان دو ساله می بینمش کرایه نداره بره تا کرج،
پیاده هم می رفت الان نزدیکای نیویورک بود
دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 15:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مکالمه دعوای بین دوست دختر / پسرا :
دختر:تو لیاقت عشق منو نداشتی،بای
پسر:تو دیگه حرف از لیاقت نزن،بای
دختر:آره لیاقتت همون gf قبلیت بود،بای
پسر:به خاطر اخلاق گندت گذاشتمت کنار،بای.
دختر: مگه چکار کردم؟؟بای.
پسر:چکار کردی؟چکارکردی؟!!!بای.
دختر: آره بگو چکار کردم مگه؟ بای.
پسر:حوصله ندارم گلم،بای
دختر:چرا عشقم،بای :|
پسر:خسته ام سرم درد میکنه ، بای =|
دختر: پس بخواب عشقم فعلا استراحت کن، بای:|
پسر: باشه،ببخش،بوس،بای =|
دختر: دوستت دارم فدات،مواظب خودت باش،بای، :|
شمام بسه دیگه،برو بینم، بای!!!!!!!!!!!!!
یعنی ی مشت روانیییییییییی دور هم جمع شدن و تشکیل مملکت دادن بای :|
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 15:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 15:02
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه ها با این تعریفایی که من از بهشت شنیدم

(حوری و نوشیدنی و باغ و ...)

خودمم بخوام بابام نمیذاره بیام.....

شما برید بهتون خوش بگذره ...!

:(
دیدگاه  •   •   •  1393/05/13 - 14:48
+4