تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105097
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 14:45
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 14:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 13:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم میخواد نصف شب بهش اس بدم بنویسم :هیچى!
اونم از خواب بپره جواب بده :چى هیچى؟
منم تا صبح صدتا جواب بهش بدم
هیچى نیس که جاى خنده هاتو واسم بگیره
هیچى نیس که مثه تو خوشحالم کنه
هیچى نمیتونه مثل تو بهم ارزش زندگى رو بفهمونه..
هیچى نیس که مثل تو بهم ارامش بده..
هیچى نیس که باهاش احساس خوشحالى کنم..
هیچى شب رو روزمو مثل تو برام شیرین نمیکنه
هیچى نمیخوام ناراحتت کنه...هیچى ارزش اون اشکاتونداره
هیچى نیس که باعث شه دوست نداشته باشم...
هیچى نیس که منو از تو دور کنه
هیچى نیس که از تو واسم مهمتر باشه
هیچى غیر از تو عشقم نیس...هیچى

هیچى همینجورى میخواستم از خواب بپرونمت...بگم
دوست دارمبگم ک همه زندگیمی...اما تو دیگه نیستی..هیچی..
دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 13:47
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شوهر گل آینده من باید اینجوری باشه:

1ـواسم شکلات کاکائوئی بخره!!!

2ـ رو مچ دستم با دندوناش ساعت درست کنه!!!

3ـ موهامو ببافه!!!

4ـ هم دیگرو بزنیم بعد بذاره من بیشتر بزنمش!!!

5 ـ بذاره واسش رژ بزنم!!!

6ـ اگه به حرفش گوش ندم بزنه کبودم بکنه در مـوقع ضروری موهامم بکشه!!!

7ـ باهام بازی کنه شوخی هم ندارم لازم باشه شبا قصه هم میگه!!!

8 ـ اگه واسم حیوون بگیره که عاشقش میشم!!!

9ـ بند کفشامو ببنده بعد منم سرشو بوس کنم

توقع زیادی نیست که خلم خودتی ....

10-بزاره گازش بگیرم^_^

11ـ هرکاری گفتم هم انجام بده و کولم بکنه بهههههههههههله....

همین ببینید من چقدر کم توقعم....:))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 13:43
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
احساﻥ ﻋﻠﯿﺨﺎﻧﯽ ﺍﺩﺩﻡ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﭘﯽ ﻭﯼ ﻣﯿﮕﻪ :دختر ﭼﻔت و ﭼﻮﻝ ﻭ ﮐﺮ ﻭ ﮐﻮﺭ ﻭلنگ و چلاغ ﺗﻮ ﺍﺩﺩﻟﯿﺴﺘﺖ
ﻧﺪﺍﺭﯼ ﻣﻦ ﺑﺒﺮﻡ ﺗﻮ ﺑﺮﻧﺎﻣﻢ ..... ؟
ﮔــﻔﺘﻢ آره شماره همتونو دادم بهش:))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 13:38
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من تو فکر اینم هایده و مهستی میرفتن مسافرت اونا تو ماشین چی گوش میدادن

شاید خودشون میخوندن

:)):))
دیدگاه  •   •   •  1393/05/4 - 13:34
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 17:20
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه روز مخاطب خاصم ازم پرسید : چقد دوسم داری؟
منم گفتم :
حالا کی گفته من دوست دارم اصن !؟
هیچی دیگه رف مخاطب عام شد کصافط
جنبه شوخی ام نداشت :|
دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 17:19
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/05/2 - 17:16
+5