♥ نگار ♥
ﺍﺯ ﺑﺲ ﺍﻭﺿﺎﻉ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺷﺪﻩ 2ﺭﻭﺯﻩ
ﻫﻤﺶ ﭼﺸﻤﻢ ﺑﻪ ﮔﻮﺷﯿﻪ ﻫﻤﺶ ﻣﯿﮕﻢ
ﺍﻻﻧﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﻋﻠﯿﺨﺎﻧﯽ ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﻪ ﺑﻬﻢ ﺩﻋﻮﺗﻢ
ﮐﻨﻪ ﻣﺎﻩ ﻋﺴﻞ ﺑﺮﯾﻢ ﺯﺍﺭ ﺑﺰﻧﯿﻢ ﺩﻭﺗﺎﯾﯽ والا ب قرعان
♥ نگار ♥
چرا به کسی که چشماش سبز و آبی و اینا میگن چشم رنگی
مگه قهوه ای و مشکی رنگ نیست ؟
تبعیض تاکجا !؟
♥ نگار ♥
ﻣﻴﺪﻭﻧﻲ ﻛﺠﺎﻱ ﻛﻠﻮﭼﻪ ﺣﺎﻝ ﻣﻴﺪﻩ !؟
ﺍﻭﻧﺠﺎﺵ ﻛﻪ ﺍﻧﮕﺸﺘﺘﻮ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺖ
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺩﻭﺭﻩ ﻟﺜﻪ ﺕ ﻛﻠﻮﭼﻪ ﺭﻭ ﻣﻴﻜﺸﻲ ﺑﻴﺮﻭﻥ
ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺖ!
♥ نگار ♥
یه ﻧﺎﻣﺰﺩ ﺧﻮﺷﮕﻠﻢ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ .ﺑﻬﻤﻮﻥ ﺑﮕﻪ : ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭘﺎﺷﻮ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺳﻔﺮ.ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾﺰ ! ﮐﺠﺎ ﺑﺮﯾﻢ؟ﺑﮕﻪ : ﺷﻤﺎﻝ ﻋﺰﯾﺰﻡ .ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺑﺮﯾﻢ . ﻓﻘﻂ ﺻﺒﺮ ﮐﻦ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺗﻮﻧﻴﮏ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﺨﺮﻡ ﺑﯿﺎﻡ .ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ : ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ ﺗﻮ ﻫﻤﯿﻨﺠﻮﺭﯼ ﻫﻢ ﺧﻮﺷﺘﯿﭙﯽ ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﻧﻪ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺨﺮﻡ .ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ : ﺍﻩ ﻣﯿﮕﻢ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺩ .ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﺳﺮ ﻣﻦ ﺩﺍﺍﺍﺍﺩ ﻧﺰﻥ ﺍﺻﻦ ﻧﻤﯿﺎﻣﺎﺍﺍﺍﺍ .ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ : ﺧﻔﻪ ﺷﻮﻭﻭﻭﮐﺜﺎﺍﺍﺍﻓﺖ !ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺩﻋﻮﺍﻣﻮﻥ ﺷﺪ !!ﺑﻘﯿﻪ ﺷﻮ ﺑﻌﺪﺍ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻢ !!ﺑﺮﻡ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻪ !!!!!ﺑﻪ ﭼﻪ ﺟﺮﺃﺗﯽ ﺳﺮﻣﻦ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ !!!
♥ نگار ♥
مرد را باید بوسید!
حتی وقتی اعصاب نداره!
حتی وقتی ریشش بلنده!
حتی وقتی داد میزنه!
حتی وقتی بی تفاوت شده!
حتی وقتی سرش همش تو گوشیشه!
حتى وقتى شبها دیر میاد خونه!
این مرد را باید بوسید...
و گذاشت کنار
♥ نگار ♥
شهید کن خودت را با ترامادول / دوباره اشتباه کن با ترامادول
دوباره تباه شو با ترامادول / سیاه شو سیاه شو با ترامادول
باز با من اشتباه کن / زندگی خود را تباه کن
باز با تو اشتباه می کنیم / زندگی خود را تباه می کنیم