تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105137
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﺯ ﺑﺲ ﺍﻭﺿﺎﻉ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﺷﺪﻩ 2ﺭﻭﺯﻩ
ﻫﻤﺶ ﭼﺸﻤﻢ ﺑﻪ ﮔﻮﺷﯿﻪ ﻫﻤﺶ ﻣﯿﮕﻢ
ﺍﻻﻧﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﻋﻠﯿﺨﺎﻧﯽ ﺯﻧﮓ ﺑﺰﻧﻪ ﺑﻬﻢ ﺩﻋﻮﺗﻢ
ﮐﻨﻪ ﻣﺎﻩ ﻋﺴﻞ ﺑﺮﯾﻢ ﺯﺍﺭ ﺑﺰﻧﯿﻢ ﺩﻭﺗﺎﯾﯽ والا ب قرعان
دیدگاه  •   •   •  1393/04/26 - 15:06
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چرا به کسی که چشماش سبز و آبی و اینا میگن چشم رنگی

مگه قهوه ای و مشکی رنگ نیست ؟

تبعیض تاکجا !؟
دیدگاه  •   •   •  1393/04/26 - 15:01
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻴﺪﻭﻧﻲ ﻛﺠﺎﻱ ﻛﻠﻮﭼﻪ ﺣﺎﻝ ﻣﻴﺪﻩ !؟

ﺍﻭﻧﺠﺎﺵ ﻛﻪ ﺍﻧﮕﺸﺘﺘﻮ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺖ

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺩﻭﺭﻩ ﻟﺜﻪ ﺕ ﻛﻠﻮﭼﻪ ﺭﻭ ﻣﻴﻜﺸﻲ ﺑﻴﺮﻭﻥ

ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺖ!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/26 - 14:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه ﻧﺎﻣﺰﺩ ﺧﻮﺷﮕﻠﻢ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ .ﺑﻬﻤﻮﻥ ﺑﮕﻪ : ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭘﺎﺷﻮ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺳﻔﺮ.ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾﺰ ! ﮐﺠﺎ ﺑﺮﯾﻢ؟ﺑﮕﻪ : ﺷﻤﺎﻝ ﻋﺰﯾﺰﻡ .ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺑﺮﯾﻢ . ﻓﻘﻂ ﺻﺒﺮ ﮐﻦ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺗﻮﻧﻴﮏ ﺟﺪﯾﺪ ﺑﺨﺮﻡ ﺑﯿﺎﻡ .ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ : ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ ﺗﻮ ﻫﻤﯿﻨﺠﻮﺭﯼ ﻫﻢ ﺧﻮﺷﺘﯿﭙﯽ ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﻧﻪ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺨﺮﻡ .ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ : ﺍﻩ ﻣﯿﮕﻢ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺩ .ﻣﻨﻢ ﺑﮕﻢ : ﺳﺮ ﻣﻦ ﺩﺍﺍﺍﺍﺩ ﻧﺰﻥ ﺍﺻﻦ ﻧﻤﯿﺎﻣﺎﺍﺍﺍﺍ .ﺍﻭﻧﻢ ﺑﮕﻪ : ﺧﻔﻪ ﺷﻮﻭﻭﻭﮐﺜﺎﺍﺍﺍﻓﺖ !ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺩﻋﻮﺍﻣﻮﻥ ﺷﺪ !!ﺑﻘﯿﻪ ﺷﻮ ﺑﻌﺪﺍ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﻢ !!ﺑﺮﻡ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺍﻧﯽ ﭼﯽ ﻣﯿﮕﻪ !!!!!ﺑﻪ ﭼﻪ ﺟﺮﺃﺗﯽ ﺳﺮﻣﻦ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ !!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/26 - 14:56
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/25 - 19:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/25 - 19:00
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مرد را باید بوسید!
حتی وقتی اعصاب نداره!
حتی وقتی ریشش بلنده!
حتی وقتی داد میزنه!
حتی وقتی بی تفاوت شده!
حتی وقتی سرش همش تو گوشیشه!
حتى وقتى شبها دیر میاد خونه!
این مرد را باید بوسید...
و گذاشت کنار
دیدگاه  •   •   •  1393/04/25 - 18:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
4 دیدگاه  •   •   •  1393/04/25 - 18:45
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پزشكان معتقدند :

كه مصرف روزانه یك سیب ، از سكته های قلبی جلوگیری میكنه.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همین ثابت میكنه كه اگه به جای یه سیب از دوسیب استفاده كنی ،

سكته ی مغزی هم ساپورت میكنه .

حالا اگه دوسیب نعناع باشه كه دیگه امراض گوارشی هم سراغتون نمیاد:))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/25 - 18:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شهید کن خودت را با ترامادول / دوباره اشتباه کن با ترامادول
دوباره تباه شو با ترامادول / سیاه شو سیاه شو با ترامادول
باز با من اشتباه کن / زندگی خود را تباه کن
باز با تو اشتباه می کنیم / زندگی خود را تباه می کنیم
دیدگاه  •   •   •  1393/04/25 - 18:12
+4