تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105140
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این محسن یگانه هم مارو گاگول فرض کرده ، میگه بخند به حال من که حالم خنده داره ؛ همین که نیشمون وا میشه میگه نخند به حال من که حالم گریه داره … :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/25 - 17:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لقمان را گفتند ادب از که آموختی
گفت ادب را از کسی آموختم که قطعا ادب داشته ؛
بعدا فهمیدن خط رو خط شده بود جواد خیابانی جواب داده
دیدگاه  •   •   •  1393/04/25 - 17:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره نوشته:
به داداشم میگم چرا اینقد به من گیر میدی که ابرو هامو بر میدارم اونوقت خودت برداشتی؟ میگه:آخه من ازدواج کردم ،تو هنوز مجردی
من:o
ازدواج<img src=(" title=":((" />((((((
دیدگاه  •   •   •  1393/04/25 - 17:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 23:46
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده،‏ منفی جمله ی‏"من دارم میرم‏" چی میشه؟
1.من دارم نمیرم؟
2.من ندارم میرم؟
3.نه من دارم میرم؟
لطفا گزینه صحیح را کامنت کنید کنید!‏



2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 17:55
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 17:20
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وصیت نامه .

بعد از مرگ من … تو آگهی عکس پرسنلی نزنید ها

تو درایو دی فولدر جیگر ع[!]ای توپ دارم خوراک اعلامیه است !

بعد از مرگ من … هنوز میت رو زمین مونده هارد دیسک

کامیپوتر رو بندازید تو ماکروفر بزارید خوب بپزه !!یک طوری

که درایو دی خوب مغز پخت بشه !

ما یه اندک آبرویی تو فامیل و در و همسایه داشتیم !

سر خاکم جیغ و داد نکنید ! سر و صدا نکنید !! من از جاهای

شلوغ و پر سر و صدا متنفر بودم ! حالا مردم گناه که نکردم !

قبرم رو با گلاب نشورید من از بوی گلاب بدم میاد ! همون آب خالی کافیه ! نگید

این بنده خدا رانی هلو دوست داشت با رانی هلو بشورید !! نوچ میشم خوب !!

خرما خواستید بدید روش پودر نارگیل نریزید هاااا ..

خیلی جواده همون گردو بزارید لاش خوبه اونجوری حال میده !!

مردهای فامیل بگید لازم نکرده مثل رابینسون کروزو یک من ریش بزارند !

سه تیغه کنید بدون کراوات مشکی هم تو مراسم من نیاید خواهش میکنم

[!] هم نیارید ! لازمه دلیل اش رو بگم ؟

شایع کنید این اواخر بهش الهام شده بود که باید بره !

از اون تریپ هاست که مو به تن همه سیخ میکنه !!

پروفایلم رو تو فیسبوک نبندیدا !! گاهی هم باهاش پست بزنید جیگر همه کباب بشه

این شعر هم واسه رو اعلامیه و سنگ انتخاب کردم :

گل چین روزگار ؛ عجب خوش سلیقه است

میچیند خوش.گلی که به عالم نمونه است....
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 15:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 15:33
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 15:29
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/23 - 15:28
+4