تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105150
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 15:46
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در music
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 15:38
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻫــــﺎﯼ ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﻗﺮﺍﺭﻩ ﺩﺭ ﺁیندﻩ همسر ﻣﻦ ﺑﺸﯽ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ﻫــﯿـﭽــﯽ دیگه ﺧــﻮﺷــﺎ ﺑﻪ ﺳـــﻌــﺎﺩﺗــــﺖ ﺩﯾـﮕــﻪ ﺍﺯ ﺧـﺪﺍ ﭼـــﯽ ﻣــﯽ ﺧـــﻮﺍﯼ ؟؟؟؟ ﭼـﯿـﮑــﺎﺭ ﮐـــﺮﺩﯼ ﮐﻪ ﺧــــﺪﺍ ﺍﯾــﻨــﻘــﺪﺭ ﺩﻭﺳـــﺘــــﺖ ﺩﺍﺭﻩ؟ ﮐـــﺼـــﺎﻓــــطططﻂ ... کـــــوفتــــت بشه !!!!!! ﺧـــﺪﺍ ﺷــــﺎﻧــﺲ ﺑــــﺪﻩ ... ﻭﺍﻻ ،ﻣـُــﻒت ﻣُـــﻒت ﺧـــﻮﺷـــﺒــﺨــﺖ ﺷـــﺪﯼ رفــــــــــــــــــت .. برو واسه رفیقات تعریف کن :)))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 15:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 15:28
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایی که هر روز میرن آتلیه عکس میگیرن میذارن فیسبوک؛
انسانای عادی نیستن...اینا قهرمانن
2ساله دانشگاه به من میگه 6 قطعه عکس بیار واسه پرونده ت تا مدرکتو بدیم
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 15:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چرت ترین چیزى که توو رابطه هاى ایرانى بحثش پیش میاد اینه که مى پرسن :
تا حالا با کسى بودى؟! :|
نه فقط منتظر بوده توئه عنتر بیاى توو زندگیش :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 15:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچــــه که بودم فکـــر میکردم فقـــط زنبــــورها نیش میزننـــد بـــــــزرگ شدم دیـــدم،
شنیـــدم، رفتــــم، آمـــدم و یــــاد گرفتــــم نــــه، آدمها هم نیــــش میزننـــد هر چقـدر
صمیــــــمی تر، عزیزتر نیششـــان ســـــمی تــــر !
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 15:02
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از عجـــایـب عـشـــــق همـــــین بـس ….
تـنهـــــــا همــــانی آرامـــت می کـــــند ….
کـــــه دلـت را آتـــــش زده ….
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 14:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 14:55
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اصن روی بسته های چیپس وپاستیل و لواشک و آلوچه باید درشت قید کنن:
.
.
.
.
.
.
.
مخصوص یک نفر.!.!::D
دیدگاه  •   •   •  1393/04/21 - 14:54
+1