تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105153
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/20 - 15:12
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺭﻭﺯﯼ ﺷﺨﺼﻰ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﺍﯼ ﺭﺍ ﺩﺭ ﭘﺎﯼ ﮐﻮﻫﯽ ﺩﯾﺪ ﮐﻪ
ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺟﺎﺑﺠﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﺎﮐﻬﺎﯼ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﮐﻮﻩ ﺑﻮﺩ.
ﺍﺯ ﺍﻭ ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺳﺨﺘﯽ ﺭﺍ ﻣﺘﺤﻤﻞ
ﻣﯽ ﺷﻮﺩ؟
ﻣﻮﺭﭼﻪ ﮔﻔﺖ: ﻣﻌﺸﻮﻗﻢ ﺑﻪ ﻣﻦ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﺍﮔﺮ ﺍﯾﻦ
ﮐﻮﻩ ﺭﺍ ﺟﺎﺑﺠﺎ ﮐﻨﯽ ﺑﻪ ﻭﺻﺎﻝ ﻣﻦ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﺭﺳﯿﺪ ﻭ
ﻣﻦ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﻭﺻﺎﻝ ﺍﻭ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺍﯾﻦ ﮐﻮﻩ ﺭﺍ
ﺟﺎﺑﺠﺎ ﮐﻨﻢ .
ﺷﺨﺺ ﻓﺮﻣﻮﺩ: ﺗﻮ ﺍﮔﺮ ﻋﻤﺮ ﻧﻮﺡ ﻫﻢ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ
ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﯽ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﯽ.
ﻣﻮﺭﭼﻪ ﮔﻔﺖ: ﺗﻤﺎﻡ ﺳﻌﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ.
ﺷﺨﺺ ﻛﻪ ﺗﺤﺖ ﺗﺄﺛﻴﺮ ﺗﻼﺵ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺖ ﺍﻭ ﺭﺍ
ﻟﻪ ﻛﺮﺩ ﻭﮔﻔﺖ ﺭﻳـ # ﺩﻡ ﺗﻮ ﻣﺨﺖ ....ﺧﻠﻤـــﻐﺰ !!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/20 - 15:10
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/20 - 15:08
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/20 - 15:07
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه روزم باید سازنده ی این جمله ی "گرد صبر کنی ز غوره حلوا سازی" رو بیارن؛
چار کیلو غوره بدن دستش، همه هم صبر کنن ببینن چه جوری میخواد حلوا درست کنه :|
بعد همون دیگ و بکنی تو چشاش با این جمله ساختنش :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/20 - 15:04
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
الکی میگن علم پزشکی تو ایران خیلی پیشرفت کرده
من ده تا دکتر رفتم هیچ کدوم .ن
تونستن یه مریضی تو من پیدا کنن که ماه رمضون روزه نگیرم.
دیدگاه  •   •   •  1393/04/20 - 15:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نوار قرمز دور بست بیسکوئیت
همه چیزو از قفل گاو صندوق بانک مرکزی تا بخت دختر همسایه رو بازمیکنه
به جز بست خود بیسکوئیت
دیدگاه  •   •   •  1393/04/20 - 14:59
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز برا گوشیم اس ام اس امده بود،از طرف °MARYAM° . . منم کنجکاو شدم بازش کردم و دیدم نوشته .... . . . . ببخشید چاره ای نداشتم دیدم پیامک هامو نخونده پاک میکنی، خواستم ببینم کلا اینجوری هستی یا نه! ^با تشکر ایرانسل ^
دیدگاه  •   •   •  1393/04/20 - 14:57
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/20 - 14:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/20 - 14:39
+1