تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105197
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در آینده نه چندان دور دیگه ایرانسل اس ام اس میده: خانواده شما رو گروگان گرفتیم با حداقل 10 هزار ریال شارژ یکیشون آزاد میشه!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 19:49
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
جواد خیابانی در بازی فرانسه و سوئیس:
_جالبه کلاه هواداران شبیه پنیر سوئیسی سوراخ سوراخه!
حالا باید دید تیمشون هم همینطور میشه?!
_کریم بنزما لقمه رو جوید و در دهان ماتیودی گذاشت اونم به خوبی قورتش داد!
_بازیکن شماره 6 نقش موثری در قهرمانی دو سال آینده پاریسن ژرمن داشته!
_لباس فرانسوی ها در جام جهانی 1958 این رنگی بود ولی سرمه ای بود!
_فرانسه تو جام 84 همه رو از دم تیغ شکست داد!
_سوئیس چه بینواست امشب!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 19:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خانمایی که تو بازی های جام جهانی عاشق علیرضا حقیقی شده بودن و ناکام موندن، غصه نخوردن برنامه ماه عسل شروع شده و احسان…
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 19:43
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوس پسرم ازم پرسید:اگه من بمیرم تو چیکار میکنی؟
گفتم:عزیزم خب خاکت میکنم.
الان سه زوره گوشیشو جواب نمیده

فک کنم انتظار داره جسدشو بسوزونم،خاکسترشو تو رود گنگ بریزم.

چه انتظارا دارن پسرای مردم.......... :D
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 19:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



مورد داشتیم شخصی توی عروسی مدعی شده غذا بهش نرسیده داماد تقاضای ویدئو چك داده !!



دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 19:37
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"کثافته لجن" چیست!?
+
+
+
+
خو فحشه دیگه انتظار داشتى خوراک فرانسوى یا دسر ایتالیایی چیزی باشه؟!!!
داغونیاااا :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 19:34
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 18:04
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گـفـتـی: "بــازی" بــُرد و بـاخــت دارد...
ولـــی...زبـانــم بـنـد آمــد بـگـویـم:
کـه مــن "بـازی" نـکـردم؛
مــن بـا تــو "زنـدگـی" کـردم!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 18:02
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 17:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/14 - 17:46
+2