تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105219
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره نوشته از همه دخترااااا متنفرم خب یکی نیست بگه من که اینجا نشستم دارم چایى میخورم چیکار دارم به تو آخه؟
اى بابا اصلا ی وعضیه !! :||:D
2 دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 19:35
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 19:33
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻢ - ﻧﻴﻮﺗﻦ
ﺭﺍﺯ ﺟﺎﺫﺑﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ!
ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻢ - ﺃﺩﻳﺴﻮﻥ
ﭼﺮﺍﻛﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻦ ﺍﻭﻟﻴﻦ ﭼﺮﺍﻍ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ !
ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻢ - ﺃﻓﻼﻃﻮﻥ
ﭼﺮﺍﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺷﻬﺮ ﻓﺎﺿﻠﻪ ﻗﻠﺐ ﻣﻦ
ﺍﺳﺖ
ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻢ - ﺭﻭﻣﻴﻮ
ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﻫﻤﻪ ﺭﺍﻩ ﻫﺎ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﻣﺎﺩﺭ ﻣﻦ ﺧﺘﻢ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ !
ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﻢ ؛
ﭼﺮﺍ ﻛﻪ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﻭﺳﺘشاﻥ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ،
ﻫﺮﮔﺰ ﻭﻫﻴﭽﮕﺎﻩ
ﺁﻥ ﮔﻮﻧﻪ ﻛﻪ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺩﻭﺳﺘشاﻥﻧﺨﻮﺍﻫﻢ ﺩﺍﺷﺖ ،
ﺯﻳﺮﺍ ﺍﻭ ﺯﻧﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻭﺟﻮﺩﺵ ﺩﻳﮕﺮ برایم ﻫﻴﭻ ﮔﺎﻩ ﺗﻜﺮﺍﺭ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ ..../
4 دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 19:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داداش کوچیکم کلاس اول بود گوشیو برداشته به دوستش زنگ بزنه
مامان طرف گوشیو جواب داده،
داداشم میگه ببخشید علی هست؟
مامانه میگه شما؟
میگه من بغل دستیشم!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 19:31
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خطایِ چشــــم
نــــه !
خطایِ قلبــــ بود !
او مـــــرا دوستــــــ نداشتــــــ . . .
دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 19:27
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



به بعضیا هم باید گفت
اگه نمیتونى آدم باشى
حداقل قیافه آدم حسابى هارو به خودت نگیر تا ما تكلیف خودمون رو بدونیم.
والا ..



دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 19:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



به بعضیا باید گفت :

تا حدی باهات راه میام

از حدش که بگذره از روت رد میشم !



دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 19:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
والیبال است دیگر
گاهی دلش میخواهد
فرت و فرت سرافرازمان کند!
بزن به سلامتیش
3 دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 19:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به بعضیام باس گفت:
الهی برات بمیرم؛
ولی چی کار کنم که "پهلوانان نمیمیرند"...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 19:17
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
3 دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 19:14
+3