تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105223
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



اصلا من میزارم بعد ماه رمضون روزه میگیرَم که خدا هم سرش خلوت باشه ،بیشتر تو چش بیام ^_^



دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 14:04
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺗﻮﯼ ﯾﻪ ﭘﯿﺠﯽ ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﻄﺮﺡ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ :
ﺭﻭﺯﻩ ﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺎ ﭼﯽ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ ؟ !
ﮐﺎﻣﻨﺖ ﻫﺎﯼ ﺩﺭﯾﺎﻓﺘﯽ ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻃﻨﺎﯼ
ﻋﺰﯾﺰﻣـــﻮﻥ ﺑﻪ ﺷﺮﺡ ﺯﯾﺮ ﺑﻮﺩ :
ﺑﺎ ﺩﺭﻭﻍ
ﺑﺎ ﺻﺒﺤﺎﻧﻪ
... ﺑﺎ ﺍﻓﻄﺎﺭ ...
ﺑﺎ ﺁﭼﺎﺭ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ
ﺑﺎ ﺭﻭﺯﻩ ﺑﺎﺯ ﮐﻦ
ﺑﺎ ﮐﻠﯿﺪ
ﺑﺎ ﺗﺮﯾﺎﮎ
ﺑﺎ ﺷﺎﻣﭙﻮ ﮔﻠﺮﻧﮓ
ﺑﺎ ﺍﻧﺒﺮﺩﺳﺖ
ﺑﺎ ﯾﮏ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺑﺠﻮ ﺗﮕﺮﯼ
ﺑﺎ ﺳﯿﮕﺎﺭ
ﺑﺎ ﺭﻣﺰ ﯾﺎ ﺯﻫﺮﺍ
ﺍﺻﻼ ﻧﻤﻴﺒﻨﺪﻳﻤﺶ ﻛﻪ ﺑﺨﻮﺍﻳﻢ ﺑﺎﺯﺵ ﻛﻨﻴﻢ
ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯿﺸﻪ، ﺳِﻔﺖ ﺑﺴﺘﻤﺶ
ﺑﺎ ﻣﺮﻍ ، ﺩﻝ ﻫﻤﺘﻮﻧﻢ ﺑﺴﻮﺯﻩ
ﯾﻪ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ؟
ﺑﺎ ﺩﻋﺎﯼ ﺭﺑﻨﺎﯼ ﺷﺠﺮﯾﺎﻥ
ﺑﺎ ﺑﯿﺴﮑﻮﯾﺖ ﻣﺎﺩﺭ
ﻫﻤﭽﯿﻦ ﻣﻠﺖ ﺧﺠﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﻣﺎ!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 14:02
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به لیلا هم پاس بدید
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
{آهنگ جدید مازیار فلاحی برای تیم ملی}!!! :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 13:59
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﯾـﮕـﻪ ﮐـﺎﺭ ﺍﺯ ﻫـﺪﺍﯾـﺖ ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﭘـﺴـﺮﺍ
ﮔـﺬﺷـﺘـﻪ ...
ﺍﯾـﻨـﺎ ﺭﻭ ﺑـﺎﯾـﺪ ﺭﺍﻫـﻨـﻤـﺎﯾـﯽ ﮐـﺮﺩ ...
ﺑـﺮﺍﺩﺭﺍ ...
ﻣـﺪﺍﺩ ﺍﺑـﺮﻭﯼ ﺭﻭﻏـﻨـﯽ ﻧـﺨـﺮﯾـﺪ !!!
ﺭﯾـﺰﺵ ﺍﺑـﺮﻭ ﻣـﯽ گیرید
دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 13:57
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من شبا كه میخوابم گوشیمو سایلنت میكنم ،
.
.
.
.
.
.
حالا هیچكى هم نصف شب یا صبح یا کلن هیچوقت بهم زنگ نمیزنه ها اما خُب
كلاس خودمو كه حفظ میكنم :|
دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 13:56
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ازدواج در سال 2015
عاقد:عایا وکیلم پروفایل شما را از حالت single به حالت married تغییر دهم؟؟؟
دختر:بهله
پسر:بله
ادلیستا:حالا لایییییییک لایییییییییک...لایک لایک لایک لایک
حالا لایییییییییییییک لاییییییییییییییییییییک...لایک لایک لایک لایک
دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 13:55
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیشب جاتون خالی داشتم یه
لواششششششک تررررررررششششش وخوششششششمزه میخوردم
لواششششکش زرشششششکی بود جووووون
اینقد ملچ ملوچچچچچ کردم
یه تیکه ترششششششششش رفت لای دندونم
خییییییلییی تررررررششششششش بود
بعدش یه قره قوروت ترششششش وخوششششمزه خوردم
بعدش یه آلوچه ترشششششش،نمک زدم روش شوررررر شد خیلی ملس وخوشششششمزه شد

مدیونید اگه فکر کنید خاستم دهنتونو آب بندازم!!!

روزه تون قبول باشه ایشالا
موفق و سربلند باشین
دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 13:50
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 13:49
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



دختره با ماشین صاف رفته تو شیشه مغازه رفیقم ! افسر اومد!! دختره سریع پنجاه هزار تومن و یك شماره گذاشت تو جیب افسره. هیچی دیگه افسر یه جور کروکی کشیدمغازه مقصر شد....



دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 13:46
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/10 - 13:41
+3