تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105236
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حتی اگه کسی بهت بدی کرد بازم هیچ وقت قلبش رو نشکون...!!
چون فقط یه قلب داره...!!
.
.
بزن دندوناشو بشکن که 32 تا داره لامصبو...!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 18:43
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 18:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم:
اسم: بتول
فامیل : شتر خوار
تحصیلات : نهضت سواد آموزی
متولد : ناصرآباد جرقویه سفلی از توابع قلی آباد گتوند
سن : 32
علایق : الاغ سواری
میوه مورد علاقه : کاهو . . . . . . . . . . . . . .

و حالا مشخصات facebook:
اسم: ساناز
فامیل : آریایی
تحصیلات : فوق لیسانس کامپیوتر
متولد : تهران فرمانیه
سن : 25
علایق : اتومبیل رانی ، نواختن پیانو
میوه مورد علاقه : انبه . اناناس . موز !!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 18:38
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمیدنم چجوریه تو این فیلما جچوریه تا سرشون به یه جایی میخوره زرتی میمیرن ما سرمون همهجا میخوره یه بار نشد بمیریم
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 18:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 14:16
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از ترسناک ترین چیزا اینِه که دست بکشی رو جیبت ولی برجستگی گوشیت رو حس نکنی...........
حتی داشتیم مواردی که باعث سکته ناقص و حتی مرگ قلبی شده !!!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:25
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:24
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می خواستیم ناهار بخوریم، گودزیلای خواهرم عوض غذا داشت ماست می خورد.
بهش گفتم به نظر من که نمیشه جای غذا ماست خالی خورد.
برگشت بهم گفت به نظر تو نمیشه، به نظر من میشه!!!
من :|
گودزیلا ^_^
بقیه حضار D:
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:22
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه سری از قندا هم هستن
که هر چی قلوپ قلوپ چایی بخوری
اب نمیشن برن پایین
فک کنم ساقه طلایی قاطی شونه ^__^
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:20
+4