تا زمانی که حدود رو رعایت می کنی دوستمی دوستت دارم در غیر این صورت بد عصبی میشم.به ضرر خودته

امتياز پروفايل

[بروز رساني]
+98

آخرين امتاز دهنده:

امتياز براي فعاليت

مشخصات

موارد دیگر
آفلاين مي باشد!
بازديد توسط کاربران سايت » 105241
♥ نگار ♥
23225 پست
زن - متاهل
1371-09-06
حالت من: شاد
ليسانس
خانوم خونه
ايران - تهران
با همسر
فراري
نميکشم
دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق
شیمی محض
خانواده ام،همسرم.دوستانم(مجازی و حقیقی)
از این خوشگلا
از اون ماشینا
N_negaram@yahoo.com
9092301202

اينها را ايگنور کرده است

توسط اين کاربران ايگنور شده است

دوستان

(220 کاربر)

آخرین بازدیدکنندگان

گروه ها

(43 گروه)
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فقط یه ایرانی میتونه واژه انگلیسی”ایمیل” و فارسی سازی کنه
بذاره “پست الکترونیک”که هم پستش انگلیسیه هم الکترونیکش!!!
بهش بگیم نامه برقی سنگین تره والا
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:19
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فانتزیم اینه برم سرکلاس هندسه
.
.
.
.
.
.
بگم این درسا بسه کاش که این زنگ بخوره دل به دلدار برسه^_^
بعد استاد از کلاس بخواد بیرونم کنه همونجوری که زل زده توچشام که من پاشم برم بیرون برگردم بگم:خوب دست منو خوندی منو بدجوری سوزوندی منو مثل یه برده کجاها که نکشوندی^_^
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:16
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1393/04/8 - 13:16]
1 دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتیم امتحان رانندگی…….
یارو بنده خدا بعد از کلی بِلعَخَره قبول شد!!
انقدر خوشحال بود به افسری که امتحان می گرفت
برگشت گفت :
دست درد نکنه کرایه ما چقدر میشه!!؟
هیچی دیگه ماشین با تمام سرنشیا رفت رو هوااا..
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عجب مکافاتیه وقتی تو امتحانای سخت استاد وقت اضافه میکنه! من نمیدونم چرا یه سری خوشحال میشن!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
یکی بود ، یکی نبود
به غیر من، دلای تنهای زیادی بود

کاش این قصه گو من نبودم
راوی تنهایی و درد و رنجتون نبودم

کاش بتونم همراه دلاتون بمونم
واسه تنهایی هاتون یه سر پناه بمونم

می دونم غصه زیاده واسه هممون
یادمون باشه اینجا کنار همیم، هممون ...
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آهـــــــــای فلانی !
یـــادت باشــد ...
کـــم حوصلـه ســت ..
ظـاهـــرش جـــدیست ..
امـا دلـــی دارد کـه مــهربـانـی اش بـه وسعـت یک اقــیـانــوس است !
بــد قـول نــیـست .. امـــا گرفتار است
با او راه بیا....!
خــستـه کـه بــاشـد ..
تــنهـایش بــگــذار ...!
تودار است ..
اما صبر کن خودش بعد حرفهایش رامی گوید !
او تمام دنیای من است ...
مبادا بیازاریش ....
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:08
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چگونه در ماه رمضان تشنگی خود را برطرف کنیم:
ابتدا به سمت راست نگاه کنید…
سپس به سمت چپ نگاه کنید…
اگر کسی نبود یک لیوان آب سرد سر بکشید! تا تشنگی تان برطرف شود!
اگرم کسی دید؛ با کف دست بکوبید روی پیشونی خود و بگویید:
ای وای! یادم نبود که روزه ام…!
اونم میگه: یادت نبود، مشکلی نداره…!
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/04/8 - 13:03
+4