sepideh
وقتایی که آدم تنهاست یا تازه تنها شده دورو برش میشه پر زوجای عاشق و خسته که میرن رو اعصاب
sepideh
آهسته گفت: خدانگهدارت .
در را بست و رفت . . . .
آدمها چه راحت مسئولیت خودشان را به گردن خدا می اندازند. . . .
mitra
انتظار ندارم فرشته باشــی . . . !
همین که آدم باشی کافیــه . . . !
sasan pool
خب به دلیل طولانی بودن داستان داستان را در قسمت دیدگاه میزارم.
امید
بغض بزرگترین نوع اعتراض در برابر آدم هاست ولی اگر بشکنه دیگر اعتراض نیست,التماسه
علی شریعتی
امید
آن ها که از در می آیند و می روند چهارپایان نجیب و ساکت تاریخ اند حادثه ها را تنها کسانی در زندگی آدمی آفریده اند که از پنجره ها بیرون جسته اند و... یا به درون پریده اند.
دکتر شریعتی