یافتن پست: #آرام

نیوشا
نیوشا
گاه سکوت بیجا همه چیز را بر باد میدهد
همانگونه که پر حرفی تمام آرامش را بر باد میدهد
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 23:14
+12
mah3a
mah3a
با آرامشم اعتماد پشه رو جلب کردم و بعد کشتمش ...
از اين دورويي خودم بيزارم !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 20:35
+3
ronak
ronak
خدایا !

خسته ام....

اینبار

در فنجانم کمی آرامش بریز

لطفا شیرین

با یک حبه خوشبختی ...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 15:33
+4
شاهین
شاهین
شعری در وصف استاد .....
همه چي آرومه ...
من چقدر راحتم...
چشامو ميبندم چرتمو ميزنم....
تو داري درس ميدي...
از زِرات معلومه...
صداتم آرومه ،لالايي مي مونه!
تشنه ي نمرتـــــــــم...
من و تو شادم کن...
من و با چند نمره تو خودت پاسم کن
بگو اين آرامش تا ابد پابرجاست....
حالا که حضورم تو کلاست پيدااس

همه چي آرومه من تا الان خوابم....
به دفه ميبينم تو رو بالا سرم....
تو من و ميندازي از چشات معلومه ....
من چقدر بدبختم همه چي داغونه همه چي داغونه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 13:55
+2
mah3a
mah3a
خدا را سپاس که چشیدم طعم تلخ نداشتن پارتی را /

تا اگر روزی پشت میزی نشستم با امید امیدواران بازی نکنم ...

شب آرام .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 22:39
+3
mah3a
mah3a
مثل ساحل آرام باش تا دیگران مثل دریا بی قرارت باشند
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 22:37
+3
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
به سرنوش بگوئید:اسباب بازیهایت بی جان نیستند


آدمند...


میشکنند بی انصاف


آرامتر . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:20
+4
ebrahim
ebrahim
از زرتشت پرسیدند زندگی خود را بر چه بنا كردی؟

گفت : چهار اصل
1- دانستم رزق مرا دیگری نمیخورد پس آرام شدم
2- دانستم كه خدا مرا میبیند پس حیا كردم
3- دانستم كه كار مرا دیگری انجام نمی دهد پس تلاش كردم
4- دانستم كه پایان كارم مرگ است پس مهیا شدم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:55
+8
ali rad
ali rad
آرامم...


همچون مزرعه ای که تمام محصولاتش را ملخ ها خورده اند...


دیگر نگران ضربات داس ها نیستم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:21
+5
سحر
سحر
تنهایی‌ رو دوست دارم ، چون تنها چیزیه تو این دنیا که آرامش رو بهم میده ، بی‌ هیچ بهایی. و من محتاج آرامشم.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 16:15
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ