یافتن پست: #آرام

ronak
ronak
با آرامشم اعتماد پشه رو جلب کردم و بعد کشتمش

از این دورویی خودم بیزارم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:04
+6
مهسا
مهسا
زندگی كن ولبخند بزن به خاطرآنهایی كه بالبخندت زندگی میكنند.ازنفست آرام میگیرند و به امیدت زنده هستند.و بایادت خاطره می سازند.نمیدانم درزندگیت بهترین چگونه معنامیشود من همان بهترین رابرایت آرزومندم...{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 20:34
+6
ronak
ronak
دیگر هوای برگرداندنت را ندارم

هر جا که دلت می خواهد بــــرو

فقط آرزو میکنم وقتی دوباره هوای من به سرت زد

آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت باز هم آرام نگیرید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 20:01
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
ترجیح می دهم حقیقتی مرا آزار دهد، تا اینکه دروغی آرامم کند
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 21:19
+4
حمید
حمید
به ســـرنوشـت بگـــــویــــــید

اسباب بازی هایـــــش بی جان نیستــــند ؛

آدمنــد ، می شکـــــنــــنـد ....

آرام تـــــــــر ... !{-47-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 10:20
+1
مهسا
مهسا
ترجیح می دهم حقیقتی مرا آزار دهد ، تا اینکه دروغی آرامم کند. . .{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 17:05
+5
نیوشا
نیوشا
آرامــتــر بـــرو ...
احـســاســات مــن
در بــرهــه ای از خـــاطـــرات
بــه دنـبـالــت میــدود
و گــاه از شــدت تـپــش هــای بـــغـــــض
بـــه زمـیــن میــــخورد
بــگــذار آرام آرام رفـتـنــت را بـــاور کـــنم
آهــــای بــــا تــــوام!
آرامتــــر بــــرو ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 22:22
+9
hadith
hadith
به سرنوشت بگویی:
اسباب بازی هایت بی جان نیستند؛ آدمند؛ می شكنند، آرام تر......
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 14:52
+5
مهسا
مهسا
فریب آرامش دروغین دنیا را نخوریم، دنیا هیچگاه بدون طوفان نبوده است. آری، دنیا جای غریبی ست اینجا حتی پسر نوح بودن بی فایده است اگرکه با نوح نباشی …
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 15:35
+6
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
آرامترین کلماتند که طوفانی را با خود به همراه می آورند .

افکاری که با پای کبوتران پیش می آیند جهان را مسخر می سازند . . .

(نیچه)
{-50-}{-50-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 14:15

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ