یافتن پست: #آرام

ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
تلفن همراه پيرمردى
كه توى اتوبوس
كنارم نشسته بود
زنگ خورد...
پيرمرد به زحمت تلفن
... را با دستهاى لرزان از
جيبش درآورد، هرچه
تلفن را در مقابل
صورتش عقب و جلو
كرد نتوانست اسم
تماس گيرنده را
بخواند...
رو به من كرد و گفت،
ببخشيد ، چه نوشته؟
گفتم نوشته،
"همه چيزم"
پيرمرد: الو، سلام عزيزم...
يهو دستش را
جلوى تلفن گرفت و
با صداى آرام و
لبخندى زيبا و قديمى
به من گفت،
همسرم است..{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/29 - 13:42
+4
امید
امید
شعری زیبا از مصدق برای فروغ فروخزاد و جواب زیبا از فروغ
در دیدگاه ببینید...
4 دیدگاه  •   •   •  1390/11/28 - 15:24
+3
parnian
parnian
در نگــاهت چیزیست که نمیدانم چیست !
مثل آرامش بعد از یک غم..
مثل پیدا شدن یک لبخند..
مثل بوی نم بعد از باران..
در نگــاهت چیزیست که نمیدانم چیست !
مــن به آن محتاجم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/28 - 14:26
+3
امید
امید
زن همیشه زیباست
گاهی انتقــام جو و گاهی عـاشق پیشه
می آفرینــد و گاهی میمیرانــــد !
با هر خطایی دلگیر و با پرســتش آرام میگیرد
گویا ، " زن " نیز طبع خــدایی دارد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/28 - 01:20
+2
امید
امید
و اما پاسخ فروغ فرخزاد به این شعر زیبا:
در دیدگاه نوشتم
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 18:51
+1
امید
امید
شعری بسیار زیبا از حمید مصدق و پاسخی زیباتر، از فروغ فرخزاد به این شعر زیبا...
تو به من خندیدی و نمی دانستی من به چه دلهره از باغچه ی همسایه سیب را دزدیدم باغبان از پِی من تند دوید سیب را دست تو دید ,تو به من خندیدی و نمی دانستی
من به چه دلهره از باغچه ی همسایه
سیب را دزدیدم
باغبان از پِی من تند دوید
سیب را دست تو دید ,غضب آلود به من کرد نگاه
سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک
و تو رفتی و هنوز ،سالها هست که در گوش من آرام ،
آرام , خش خش ِ گام تو تکرار کنان ،
می دهد آزارم
و من
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 18:44
mehdy
mehdy
سه چيز در زندگي هيچگاه باز نمي گردند:زمان، کلمات و موقعيت ها سه چيز در زندگي هيچگاه نبايد از دست بروند:آرامش، اميد و صداقت سه چيز در زندگي هيچگاه قطعي نيستند:رؤيا ها ، موفقيت و شانس سه چيز در زندگي از با ارزش ترين ها هستند:عشق، اعتماد به نفس و دوستان
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 18:17
+3
mehdy
mehdy
خداوندا مرا به بزرگی چیزهایی که داده ای راضی و خشنود کن تا کوچکی چیزهایی که ندارم آرامشم را به هم نریزد.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 13:08
+3
mehdy
mehdy
خداوندا مرا به بزرگی چیزهایی که داده ای راضی و خشنود کن تا کوچکی چیزهایی که ندارم آرامشم را به هم نریزد.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 13:07
+2
mehdy
mehdy
هر گاه احساس کردی دوستم نداری
بلند فریاد بزن
تا آرام آرام اشک بریزم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 12:03
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ