یافتن پست: #آرام

حمید
حمید
در SMS
یک عمر قفس بست مسیر نفسم را / حالا که دری هست مرا بال و پری نیست
حالا که مقدر شده آرام بگیرم / سیلاب مرا برده و از من اثری نیست
بگذار که درها همگی بسته بمانند / وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:40
+2
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
می زنم فریاد تا شاید کسی دردهای خفته ام باور کند {-16-}{-16-}{-16-}نیست آرامش {-38-}ولی باید که دل گونه ای تنهایی اش را سر کند {-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 12:52
+3
حمید
حمید
در SMS
اشکم ولی به پای عزیزان چکیده ام / خارم ولی به سایه ی گل آرامیده ام

با یاد رنگ و بوی تو ای نوبهار عشق / همچون بنفشه سر بر گریبان کشیده ام .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 12:24
مهسا
مهسا
دختران شهر

به روستا فکر می کنند

دختران روستا

در آرزوی شهر می میرند

مردان کوچک

به آسایش مردان بزرگ فکر می کنند

مردان بزرگ

در آرزوی آرامش مردان کوچک می میرند

کدام پل

در کجای جهان شکسته است

که هیچ کس به خانه اش نمی رسد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 16:07
+4
ronak
ronak
این روزها آرامم!

آنقدر که از پریدن پرنده ای غافل ام

ودر هیچ خیابانی گم نمی شوم

این روزها آسان تر از یاد می روم

آسان تر فراموشم می کنند

...می دانم!

اما شکایتی ندارم...

آرامم!

گله ای نیست...انتظاری نیست

اشکی نیست...بهانه ای نیست

این روزها تنها آرامم...

یک وحشی آرام!

آنقدر آرام که به جنون چندین ساله ام شک کرده ام!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 15:07
+4
mehdy
mehdy
دختران روستا به شهر فكر می كنند! دختران شهر در آرزوی روستا می میرند! مردان كوچك به آسایش مردان بزرگ فكر می كنند! مردان بزرگ در آرزوی آرامش مردان كوچك می میرند! كدامین پل در كجای جهان شكسته است كه هیچ كس به خانه اش نمی رسد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/25 - 12:42
+6
kiss
kiss
آرام تر سکوت کن ، صدای بی تفاوتی هایت آزارم میدهد!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 19:19
+5
kiss
kiss
حلزون ساعت ها در تلاش بودتا از عرض جاده عبور کند . پسر بچه ای سوار بر دوچرخه ،چند بار دورش چرخید و دور شد . باز دور زد و این بار دوچرخه را به سمت حلزون چرخاند. همانطور که نگاهش به او بود ،سرعت گرفت و سرعت گرفت ... چند دقیقه بعد ،حلزون آرام آرام خون تازه ای را که روی جاده ریخته بود ،دور زد تا به سمت دیگر جاده برود.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 18:33
+3
ronak
ronak
خندیدن خوب است قهقهه عالی است گریستن آدم را آرام می کند اما... لعنت بر این بُغض...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 18:32
+5
مهسا
مهسا
@MINA-FAROKH حضورتــ در قلبمــ

مثلــ نفســ کشیدنــ استــ

آرامــ بیصدا اما همیشگے ....{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 03:28
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ