یافتن پست: #آرام

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

دخترک خندید و پسرک ماتش برد !
که به چه دلهره از باغچه ی همسایه، سیب را دزدیده

باغبان از پی او تند دوید
به خیالش می خواست،
حرمت باغچه و دختر کم سالش را
از پسر پس گیرد !
غضب آلود به او غیظی کرد
!
این وسط من بودم،
سیب دندان زده ای که روی خاک افتادم
من که پیغمبر عشقی معصوم،

بین دستان پر از دلهره ی یک عاشق
و لب و دندان ِ
تشنه ی کشف و پر از پرسش دختر بودم
و به خاک افتادم
چون رسولی ناکام
! هر دو را بغض ربود...
دخترک رفت ولی زیر لب این را می گفت
:
" او یقیناً پی معشوق خودش می آید ! "
پسرک ماند ولی روی لبش زمزمه بود: "
مطمئناً که پشیمان شده بر می گردد !
" سالهاست که پوسیده ام آرام آرام !
عشق قربانی مظلوم غرور است هنوز
!
جسم من تجزیه شد ساده ولی ذرّاتم،

همه اندیشه کنان غرق در این پندارند
:
این جدایی به خدا رابطه با سیب نداشت!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 10:12
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

به من نگاه کن و بگو شب از کجا جوونه زد برای من کدوم سکوت آرامشش رو خط می زد به من بگو کدوم غروب رنگ غم رو بغل می کرد یا پیش پای آرزوم بارون رو در به در می کرد بیا ببین...کنار من یه پنجره است روو به سقوط توو آسمون یه ماهه و ستاره های بی فروغ نگاه مهربون تو کلید بر قفل لبم بشکن سکوت سردمو ویرون بکن تو ماتمم

دیدگاه  •   •   •  1392/05/27 - 10:05
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

صدایت آغوشی است از آرامش که هر بار می آید مرا غرق در خود می کند


دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 23:52
+7
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
آرامش چیست ؟ نگاه به گذشته و شکر خدا ، نگاه به آینده و اعتماد به خدا ، نگاه به اطراف و جستو جوی خدا ، نگاه به درون و دیدن خدا
لحظه هایت سرشار از مهر خدا
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 23:51
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
27 دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 16:37
+3
xroyal54
xroyal54
همه چیز و همه کس را دوست بدار، اما به هیچ کس و هیچ چیز دل نسپار.
آرام باش، توکل کن، تفکر کن، سپس آستینها را بالا بزن، آنگاه دستان خداوند را می بینی که زودتر از تو دست به کار شده است
" امام علی (ع)
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 15:26
+5
nanaz
nanaz
زن آرام و صبور
مهربان و همدم
وفا دار و همراه
کوچک و ظریف و... و.. و ضعیف است..
اصلا تو بگو همان ضعیفه..
تو مردی و بزرگ...
حال که این ضعیفه به قدرتت ایمان دارد به رخ کشیدنش لازم است؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 13:53
+6
nanaz
nanaz
در CARLO
آرامش ظاهرم گمراهت نکند؛
آشفته تر از این حرف ها هستم!
عاشقی می کنم!
لج می کنم!
بد اخلاق می شوم!
دست خودم نیست...
ساعت و زمان هم ندارد!
تو که نباشی...
زندگی باید به کام من تلخ شود!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/26 - 13:17
+4
xroyal54
xroyal54
غروب جمعه دلم بوی یار می گیرد
افق افق دل من را غبار می گیرد
نه با زیارت یاسین دلم شود آرام
نه با دعای سماتم قرار می گیرد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 20:31
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خوابیـــ♥ــــدن كنــــــار عشقتــــ♥ـــــ آرامش و امنیتی بهتــــــــ میده


كه حس میكنــ♥ــــی اكًه دنـــ♥ـــیام زیرو رو بشه


آرامش تو بهـــــ♥ــــم نمیخوره


خـــ♥ـــــدا این آرامشو از عاشقا نكًًــــــــــــیره
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 20:25
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ