یافتن پست: #آرام

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
موسیقی عجیبی ست مرگ.

بلند می شوی

و چنان آرام و نرم می رقصی

که دیگر هیچکس تو را نمی بیند



گروس عبدالملکیان
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 20:11
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هی فلـانی دیگرهوای بــرگــرداندنت را ندارم...

هرجا که دلت میخواهد برو...

فقط آرزو میکنم وقتی دوباره هوای من به سرت زد
،
آنقدر آسمان دلت بگیرد

که با هزار شب گـــریهِ ی چشمانت
،
باز هم آرام نگیری...

و اما من
،
برنمی گردم که هیچ

عطــر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع میکنم
،
تا نتوانی لــــم دهی روی مبل های راحتی
،
با خــاطــراتم قدم بزنی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 17:35
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
حال دلم خوب است …
آرام گوشه ای نشسته و رویاهایش را به خاک می سپارد !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 12:41
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

همه میگن شیشه ها دل ندارن ، اما وقتی رو شیشه ی بخار گرفته نوشتم دوستت دارم ، آرام گریست .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 00:28
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
از اتاق خاطراتم
بوی حلوا بلند شده است
آرام فاتحه ای بخوان …
شاید خدا گذشته ام را بیامرزد … !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/25 - 00:19
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

* زمانی فرا می رسد که مجبور می شوید بگذارید کسی برود و دیگر با او ارتباطی نداشته باشید. اگر کسی شما را در زندگیش بخواهد راهی پیدا میکند تا شما را در آن بگنجاند. باید فراموشش کنید و این حقیقت را بپذیرید که آنگونه که شما دوستش داشتید، او نداشت و بگذارید به آرامی از زندگیتان برود. گاهی اوقات رفتن آسان تر از ماندن است. ما تا قبل از اینکه کسی را فراموش کنیم تصور میکنیم که کار سختی است. اما وقتی فراموش میکنیم به خود می گوییم که چرا زودتر ترکش نکردیم.

1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 22:04
+2
binam
binam
نه آرام می رودنه تند
ساعت دلتنگی را می گویم
همینجا ثابت ایستاده
فکر کنم باید دوباره تعویضش کنم!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 17:43
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هیچ وقت اسیره به جایی رسیدن نشو

اسیر میشی ... اسیر در تنهایی اسیر در ناکجا آباد زندگی اسیر در آرزوهات اسیر در زندان دنیا

اسیر در...

زندگی برای رسیدن به خداست و خداست همه چیز و همه کس

برده دنیا شدن رو به بنده خدا شدن ترجیح نده

شاید بنده هم اسیر باشه اما اسیر در آزادی اسیر در عشق

اسیر در آرامش




(( آهید ))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 17:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختر است دیگر...
گاهی دلش می خواد
بهانه های الکی بگیرد
به هوای آغوش تو
شانه های تو...
که بعد تــو
آرام
خیلی آرام
در گوشش زمزمه کنی:

ببین من عاشقتــــم..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 11:08
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 00:45
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ