یافتن پست: #آرام

payam65
payam65
می دانم پس از مرگم چه خواهد شد
نمی خواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت
ولی بسیار مشتاقم
که از خاک گلویم سوتکی سازد
به دست کودکی گستاخ و بازیگوش
و او یک ریز،ولی پی در پی و آرام،دم گرم خودش را در گلویم سخت نقشبارد
و خواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 23:48
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
آرامم...


همچون مزرعه ای که تمام محصولاتش را ملخ ها خورده اند...


دیگر نگران ضربات داس ها نیستم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 18:13
+2
payam65
payam65
یکنفر در هـمین نزدیکــی ها
چــیزی
به وسعت یک زنــدگی برایت جا گذاشته است
خیالـــت راحت باشد
آرام چشمهایت را ببــند
یکنفر برای همه نگرانـــــی هایت بیــدار است
یکنفر که از همه زیبایی های دنیــا
تـنهـا تـــو را بـــــاور دارد...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 18:03
+1
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
هر كه آيد گويد:
گريه كن، تسكين است
گريه آرام دل غمگين است

چند سالي است كه من مي گريم
در پي تسكينم

ولي اي كاش كسي مي دانست
چند دريا
بين ما فاصله است
من و آرام دل غمگينم
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 18:17
+5
nahid
nahid
خداوندا!
دنياي آشفته درونم را كه تنها از نگاه تو پيداست، با لالايي مهربان خود آرام كن تا بودن را به زيبايي احساس كنم.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/9 - 00:06
+3
m_69
m_69
پروردگارا ، آرامش را همچون دانه هاي برف ، آرام و بيصدا به سرزمين قلب كسانيكه برايم عزيزند ، بباران . . .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 23:27
+4
امید
امید
گوش دادن یک هنر است. به‌جای نالیدن، گوش دادن را یاد بگیرید. گاهی عشق به آرامی درمی‌زند و شما نمی‌شنوید.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 18:37
+4
hosein
hosein
ماهيان از طلاطم دريا به خدا شكايت كردند و چون دريا آرام شد خود را اسير تور صيادان يافتند.طلاطم هاي زندگي حكمتي از خداوند است يادمان باشد هميشه از خدا بخاهيم دلمان آرام باشد نه اطرافمان..
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 20:11
+7
نیوشا
نیوشا
بَعضـــے اَشــکهــــا هَستَند بــــیدَلیل

بــــے بَهانـِـــﮧ

یــِـک دَفعــِــﮧ اے

نِصفـــــِـــــــ شَبــــے

عـَـجیب، آدَم را آرام مـیکُنَند . .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 05:00
+11
*elnaz* *
*elnaz* *
وقتي دلت خسته شــد ، ديگر خنده معنايي ندارد فـقـط مي خندي تا ديگران ، غم آشيانه کرده در چشمانت را نـبـيـنـنـد ! وقتي دلت خسته شــد ، ديگر حتي اشکهاي شبانه هـم آرامت نمي کنند فـقـط گريه مي کني چون به گريه کردن عادت کرده اي ! وقتي دلت خسته شــد ، ديگر هيچ چيز آرامت نمي کند به جز دل بريدن و رفتن....
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 20:36
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ