یافتن پست: #آرام

Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
خدایا.......
این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند
فکری کن!
اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت.....!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 23:09
+9
behzad
behzad
امروز ظهر شیطان را دیدم. نشسته بر بساط صبحانه و آرام لقمه برمیداشت. گفتم: ظهر شده، هنوز بساط کار خود را پهن نکرده ای؟ بنی آدم نصف روز خود را بی تو گذرانده اند... شیطان گفت: خود را بازنشسته کرده ام. پیش از موعد! گفتم: به راه عدل و انصاف بازگشته ای یا سنگ بندگی خدا به سینه می زنی؟ گفت: من دیگر آن شیطان توانای سابق نیستم. دیدم انسانها، آنچه را من شبانه به ده ها وسوسه پنهانی انجام میدادم، روزانه به صدها دسیسه آشکارا انجام میدهند. اینان را به شیطان چه نیاز است؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 22:54
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
من هنوزم از بازی کلاغ پر میترسم ! میترسم بگویم "تو" و آرام بگویی "پر"
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 20:57
+10
mah3a
mah3a
وقتی داشتم فکر میکردم آخرین باری که آرامش داشتم کی بود
سر از خاطرات کودکی در آوردم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 20:50
+7
ronak
ronak
گفتم خدایا از همه دلگیرم. گفت حتی من؟
گفتم نگران روزیم.گفت آن با من!
گفتم خیلی تنهایم. گفت تنها تر از من؟
گفتم درون قلبم خالی است. گفت پرش کن از عشق من!
گفتم دست نیاز دارم.گفت بگیر دست من!
گفتم از تو خیلی دورم. گفت من از تو نه!
گفتم آخر چگونه آرام گیرم؟گفت با یاد من!
گفتم با این همه مشکل چه کنم؟گفت توکل به من!
گفتم هیچ کس کنارم نمانده. گفت به جز من!
گفتم خدایا چقدر میگویی من!
گفت چون من از تو هستم و تو از من!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 17:51
+6
مهسا
مهسا
آرام بـــــــــــاش
حوصله کن ....
آب هــــــــــای زود گذر , هیچ فصلــــــــــی را نخواهند دید
از ریگ های ته جویبـــــــــار شنیده ام .
مهم نیست که مرا از ملاقات مـــــــــاه و گفتگوی بـــــــــاران باز داشته اند .
من بـــــــــــرای رسیدن به آرامش
تنهـــــــــــا به تکرار اسم تو بسنده خواهم کرد .
حالا آرام بـــــــــاش ...
همه چیز درست خواهــــــــــد شد ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 17:09
+4
ronak
ronak
وقتی بیایی،
هرگز رهایت نمی کنم.
وقتی بیایی،
آنقدر گریه می کنم،
تا سیل اشکم، راه رفتنت را ببندد.
وقتی بیایی،
دیگر نمی گذارم، از پیشم بروی.
وقتی بیایی،
می دانم، که پیشم می مانی.
و تو می آیی،
حتماً می آیی.
و من از زلال محبتت،
خواهم نوشید،
و در سایه سار عشق تو،
به آرامش خواهم رسید......
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:46
+2
ronak
ronak
آرزویم برایت این است:
در میان مردمی که می دوند برای زنده بودن،
آرام قدم برداری،
برای زندگی کردن...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:44
+3
Alireza
Alireza
اگه روزي شاد بودي، بلند نخند كه غم بيدار نشه و اگه يه روز غمگين بودي، آرام گريه كن تا شادي نااميد نشه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:30
+4
sasan pool
sasan pool
چرا انقدر نگاهت بی قراره/چرا این خونه آرامش نداره
بگو کی زندگیتو تلخ کرده/چرا دستای تو انقدر سرده
کدوم بی رحمی رویاتو سوزونده/گه از لبخند تو چیزی نمونده
نمیزارم که چشمات خیس باشه/دارم میرم تا حالت رو به راه شه
میون این همه نا مهربونی/دارم میرم که تو عاشق بمونی
شکست این دل غمگین و تنگم/دارم میرم با یک دنیا بجنگم
جدایی از تو سخته اما میرم/میرم تا خنده هاتو پس بگیرم
حالا که بغضمون طاقت نداره/چه خوب میشه اگه بارون بباره
حلالم کن اگه که گریه کردم/دعا کن کم نیارم بر نگردم
از امشب با خیالت همنشینم/دعا کن خوابتو هر شب ببینم
نمی دونی که قبل از رفتن من/چه مردایی رفتن برنگشتن
چشای خیلی ها از عشق تر شد/دلاشون به خدا نزدیک تر شد
من هم باید برم طاقت ندارم/دیگه خواب خوش و راحت ندارم
تو هم هرشب بشین ماه و نگاه کن/برای حال و روز من دعا کن
توی لشگر که لبریز از غروره/با مردی که نگاهش مثل نوره
کنار من توی دنیای دیگه/یک روز دنیا به ما تبریک میگه
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:05
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ